<3 Alezxander <3 34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. september 2011

channie-g

så synes jeg lige det blev tid til et billedet igen... synes ikke selv jeg kan se at den vokser mere, men det er der nu andre der siger at den gør.. vi har til en scanning d. 19/9 og der var han målt til at være 2251 g. så er meget spændt på og høre hvad JM vil skyde ham til når vi skal ind til hende på onsdag... 

selv om det er super dejligt med den ventetid på at lille-manden skal komme ud, er jeg godt nok glad for det snart er overstået... sover meget meget dårligt (og lidt) har voldsomme "mens" smerter flere gange om dagen, specielt om natten... men jaaa det må vi vel tage med og så kan jeg berolige mig selv med der "kun" er 37 dage tilbage weeheee....

god aften til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

channie-g

channie-g skriver:

så synes jeg lige det blev tid til et billedet igen... synes ikke selv jeg kan se at den vokser mere, men det er der nu andre der siger at den gør.. vi har til en scanning d. 19/9 og der var han målt til at være 2251 g. så er meget spændt på og høre hvad JM vil skyde ham til når vi skal ind til hende på onsdag... 

selv om det er super dejligt med den ventetid på at lille-manden skal komme ud, er jeg godt nok glad for det snart er overstået... sover meget meget dårligt (og lidt) har voldsomme "mens" smerter flere gange om dagen, specielt om natten... men jaaa det må vi vel tage med og så kan jeg berolige mig selv med der "kun" er 37 dage tilbage weeheee....

god aften til jer alle

op

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

channie-g skriver:

god aften til jer alle

Smuk babyhule 

& også god aften til dig 

Anmeld

25. september 2011

channie-g

Misselbek skriver:

Smuk babyhule 

& også god aften til dig 

tak

Anmeld

25. september 2011

channie-g

Misselbek skriver:

Smuk babyhule 

& også god aften til dig 

kunne lige se du er sat til nov. ligesom jeg selv.. hvornår i nov. er din termin og ved du hvad i venter jer ?

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

channie-g skriver:

kunne lige se du er sat til nov. ligesom jeg selv.. hvornår i nov. er din termin og ved du hvad i venter jer ?

Den 16 November - & vi skal have en dreng .

Hvad med dig - hvornår i november er du sat til? 

Anmeld

25. september 2011

channie-g

Misselbek skriver:

Den 16 November - & vi skal have en dreng .

Hvad med dig - hvornår i november er du sat til? 

oki dejligt, så har du jo heller ikke så længe igen... jamen vi er sat til d. 1 nov. men håber lidt han kommer ugen før da min mor gerne skal med til fødslen og hun kan ikke få lov at tage fra arbejdet hvis det bliver til termin.. hun har nemlig ferie hele ugen før hehe.... men han kommer vel når han er klar..

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

channie-g skriver:

oki dejligt, så har du jo heller ikke så længe igen... jamen vi er sat til d. 1 nov. men håber lidt han kommer ugen før da min mor gerne skal med til fødslen og hun kan ikke få lov at tage fra arbejdet hvis det bliver til termin.. hun har nemlig ferie hele ugen før hehe.... men han kommer vel når han er klar..

Nej der ikke så pokkers længe til .

Krydser fingre for at han vil ud lidt før så din mor kan komme med.. Men det er jo faktisk meget snart du har termin Spændende! 

Anmeld

25. september 2011

channie-g

Misselbek skriver:

Nej der ikke så pokkers længe til .

Krydser fingre for at han vil ud lidt før så din mor kan komme med.. Men det er jo faktisk meget snart du har termin Spændende! 

ja det er næsten lige om lidt (37 dage) men det føles bare som en evighed når man bare går og venter på at der sker noget... hehe men du må du næsten også snart kende lidt til... ?

ja håber meget hun kan komme med, for bliver så frygtelig mor-syg når g har ondt og sådan og tror desværre ikke min fyr kan berolige mig så er bare nød til at have hende med både for min og min fyrs skyld hehe

Anmeld

25. september 2011

Fru.Mäes <3

Channie - hvor er den fin din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.