Årh, er så træt af det! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Benjamins'mor

rikkeregnbue skriver:

Hehe, ja  Men har dog set at det kan svinge meget (min mor er dagplejemor ) uanset alder

Det er jo det. Men de skulle vidst blive mest syge som små. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

benjamins'mor skriver:

Det er jo det. Men de skulle vidst blive mest syge som små. 

Det er de helt sikkert også, er han så også en der får feber efter vaccinationer? For det kan da være øøøøv.. Men det må man tage med jo, de små er jo dejlige alligevel!

(Og nu må min prinsesse gerne komme til verden! Lad det blive Januar tak...)

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

rikkeregnbue skriver:

Det er de helt sikkert også, er han så også en der får feber efter vaccinationer? For det kan da være øøøøv.. Men det må man tage med jo, de små er jo dejlige alligevel!

(Og nu må min prinsesse gerne komme til verden! Lad det blive Januar tak...)

Han fik feber 2. gang. Men det er 4 mdr siden. Han skal først vaccineres igen om 3 mdr. Altså når han er 1 år. 

Anmeld

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

benjamins'mor skriver:

Han fik feber 2. gang. Men det er 4 mdr siden. Han skal først vaccineres igen om 3 mdr. Altså når han er 1 år. 

Ja okay

Anmeld

25. september 2011

miinimeal

hvor øv,

der starter et hold den 31 okt du kan melde dig på, det har jeg gjort da SOSU viborg er LÅRT så starter på Hotel og Resturante er det ikke osse det du går på?

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

alberts mor<3 skriver:

hvor øv,

der starter et hold den 31 okt du kan melde dig på, det har jeg gjort da SOSU viborg er LÅRT så starter på Hotel og Resturante er det ikke osse det du går på?

Jo, det er det.

Men går i Randers, da jeg har hørt rigtigt meget dårligt om den i Viborg.

Tror så jeg tager Benjamin ud af DP, for han står alligevel på venteliste til vuggestue til december.

Anmeld

25. september 2011

eElak

Min knægt blev også en del (små)syg i starten af tiden i DP. 

Men efter jeg begyndte at give ham biostrath så er hans helbred blevet meget bedre.. Det sammen med det faktum at han er blevet ældre, tror jeg har hjulpet en del..

Så overvej evt det, hvis han skranter tit.. og husk på at de altid bliver syge mest i starten.

Pøj pøj til dig - kan godt forestille mig at det må være vildt surt.. 

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

KaLee skriver:

Min knægt blev også en del (små)syg i starten af tiden i DP. 

Men efter jeg begyndte at give ham biostrath så er hans helbred blevet meget bedre.. Det sammen med det faktum at han er blevet ældre, tror jeg har hjulpet en del..

Så overvej evt det, hvis han skranter tit.. og husk på at de altid bliver syge mest i starten.

Pøj pøj til dig - kan godt forestille mig at det må være vildt surt.. 

Skal også ned og købe her imorgen, har nemlig ikke lige et døgn apotek i nærheden som er nemt at komme til. 

Anmeld

26. september 2011

miinimeal

benjamins'mor skriver:

Jo, det er det.

Men går i Randers, da jeg har hørt rigtigt meget dårligt om den i Viborg.

Tror så jeg tager Benjamin ud af DP, for han står alligevel på venteliste til vuggestue til december.

okay(:

Anmeld

26. september 2011

AnnaK89

Hvad er det han fejler siden han er syg hele tiden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.