Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er simpelthen blevet nødt til at droppe ud af min uddannelse, pågrund af Benjamin døjer med meget sygdom. Det er 2 uddannelse på 8 UGER! Har simpelthen alt for meget fravær, så for det første ville jeg ikke kunne bestå eksamen, og for det andet har jeg misset så mange ting. Er godtnok bare træt af det! Men så må jeg jo starte forfra til januar.
Bare lige et træls indlæg herfra.
God aften allesammen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Århhhh, hvor har jeg ærlig talt ondt af dig! Står i samme situatuon lige nu, dog pga. bækkenløsning og det er bare noget rigtig øv!
Er det ikke muligt i din udd. måske at studere hjemmefra? For det har jeg helt sikkert tænkt mig at høre nærmere om, og så se hvordan jeg klarer mig som selv studerende.
rikkeregnbue skriver: Århhhh, hvor har jeg ærlig talt ondt af dig! Står i samme situatuon lige nu, dog pga. bækkenløsning og det er bare noget rigtig øv! Er det ikke muligt i din udd. måske at studere hjemmefra? For det har jeg helt sikkert tænkt mig at høre nærmere om, og så se hvordan jeg klarer mig som selv studerende.
Desværre nej, er på kokke uddannelsen. Så har ikke nogen at spørge til råds og lignende. Og de kan jo heller ikke se hvad jeg får lavet, om det smager godt og om det er rigtigt.
benjamins'mor skriver: Er simpelthen blevet nødt til at droppe ud af min uddannelse, pågrund af Benjamin døjer med meget sygdom. Det er 2 uddannelse på 8 UGER! Har simpelthen alt for meget fravær, så for det første ville jeg ikke kunne bestå eksamen, og for det andet har jeg misset så mange ting. Er godtnok bare træt af det! Men så må jeg jo starte forfra til januar. Bare lige et træls indlæg herfra. God aften allesammen.
Hvor surt smukke .. Men heldigvis er der ikke så længe til Januar
Årh ja, det kan jeg godt se er lidt øv. Min kæreste er også igang med kokke udd.
Misselbek skriver: Hvor surt smukke .. Men heldigvis er der ikke så længe til Januar
Det er rigtigt nok.
rikkeregnbue skriver: Årh ja, det kan jeg godt se er lidt øv. Min kæreste er også igang med kokke udd.
Det er bare rigtigt surt! Men sådan er det jo at have børn, og har selv valgt det.
benjamins'mor skriver: Det er bare rigtigt surt! Men sådan er det jo at have børn, og har selv valgt det.
Ja, krydser fingre for at lille manden ikke døjer så meget med sygdommen til januar når du starter igen så!
rikkeregnbue skriver: Ja, krydser fingre for at lille manden ikke døjer så meget med sygdommen til januar når du starter igen så!
Der er han lidt ældre, så er hans imunforsvar måske blevet bedre.
benjamins'mor skriver: Der er han lidt ældre, så er hans imunforsvar måske blevet bedre.
Hehe, ja Men har dog set at det kan svinge meget (min mor er dagplejemor ) uanset alder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128