Jeg er begyndt at bløde :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2008

linemus

Åh nej, det er ikke sjovt. Jeg sender knus og krydser også alt hvad jeg kan for at alt er ok.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

birgittemarie

Puha, hvor er det synd for dig. Man bliver så bange og ked af det :( Men heldigvis som de andre skriver, behøver det jo slet ikke være oget slemt.
Krydsede fingre og mange tanker fra Birgitte

Anmeld

1. marts 2008

Kaufie

Der bliver også krydset fingre her - håber det går i sig selv igen. :)

Anmeld

1. marts 2008

Lulle25

Håber det går Mie, men som mange andre har skrevet, er det jo ikke unormalt at bløde lidt under graviditeten, jeg blødte også lidt til at starte med, men kender godt din bange anelse:(
Håber for dig og krydser hvad krydses kan, for at alt er i den skønneste orden. Kh Louise

Anmeld

1. marts 2008

Nadi

Hej Mie.

Jeg kan godt forstå at du er trist :(
Har du været ved jordemor eller læge??

Håber alt er som det skal være!

-Nadia

Anmeld

1. marts 2008

ivfmarie

uh ha da... jeg håber ikke det var noget slemt? Det er jo krevet tusind gange... men nu kommer det igen: Der behøver ikke være noglet galt!! Men selvfølgelig er det et rigtig trælst tidspunkt at bøde på :(

Jeg sender varme tanker din vej! Og så håber jeg på at der dukker en "alt er ok"-indlæg op fra dig senere?

Marie - tænker på dig, og krydser fingre!

Anmeld

2. marts 2008

Ny mor

Æv, Mie - håber det er falsk alarm. Jeg kan fortælle dig at jeg selv blødte (sådan lidt mensturationesagtigt) i små 10 dage fra uge 7, da jeg ventede Julius - jeg ved ikke hvorfor - jeg blev ikke undersøgt - lægen sagde der ikke var noget at gøre alligevel, men det gik bare i sig selv og jeg fik altså en sund og rask dreng og mærkede ikke mere til det resten af graviditeten!
Krydser!!!!!!!!!
knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.