Jeg er begyndt at bløde :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Mie A

Hejsa tøser
Jeg begyndte desværre at bløde i nat - jeg blødte også da jeg ventede Simon, men slet ikke så meget som nu. ØV! Er bare meget trist - andet er der vist ikke at sige til det :o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Sille(smil)

Det er da også super træls! Men det behøver jo ikke at betyde at der er noget galt. Jeg krydser i hvertfald fingre for at det bare er et blodkar eller noget andet "ufarligt".
Jeg blødte også da jeg ventede Birk og kan godt huske hvor rædselsfuldt det var. Øv den der uvished:(

Lad os lige høre hvordan det går. Og som sagt: Jeg krydser alt hvad der krydses kan!

Sille

Anmeld

1. marts 2008

Anja

Ja, det er da vildt træls. Men vent nu og se om det ikke går i sig selv igen :-). Som Sille skriver kan det jo sagtens bare være et blodkar eller sådan noget. Min veninden som nu er i uge 14 (eller 15) har blødt to gange den sidste mdr, og der har altså intet været galt.

Men hvis det bliver ved ville jeg nok ringe til vagtlægen for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

1. marts 2008

Sille

Åh nej Mie.. Jeg håber på det bedste.. Som de andre skriver behøver det heldigvis ik betyde noget...

Knus og håb herfra...

Anmeld

1. marts 2008

Tynen

Åh nej, Mie!!:(

Jeg krydser fingre for at det bare er et blodkar! - Der er masser der har blødt under graviditeten uden at det betyder noget alligevel!

Håber på det bedste!

Trine

Anmeld

1. marts 2008

Rasmine

Åh nej da.
Varme tanker herfra.

Anmeld

1. marts 2008

Tikki

ejj for fanden da :( men men men vent nu lige at se tiden an...sender 1000 tanker din vej.
/Jeanette

Anmeld

1. marts 2008

Mikkelmusen

Hvor trist. Men det behøver jo ikke være dårligt. Som du selv siger skete det også da du ventede Simon.

Min veninde begyndte kort efter hun blev gravid med at bløde. Det gør hun stadig lidt, men barnet har det fint og hun er ligenu i uge 17.

Men det er klart man bliver nervøs, det ville jeg også være.
Jeg håber det bedste.

Stort knus

Anmeld

1. marts 2008

Muffinmus

Krydser alt hvad krydses kan søde. Det er sten sikkert.
Puha en omgang, men håb på at det er ok.
Kram

Anmeld

1. marts 2008

Loggidut

oh nej....har du snakket med lægen?
det er godt nok træls for dig...men jeg blødte også med Tif jo...det er ingen trøst, men blødningen kan være p.g.a. flere ting....

jeg krydser fingre for at alt bare kommer til at gå godt...giver du ikke en up-date, for jeg syntes det er så spændene med jer der igen skal have børn...altså man bliver sådan lidt tante-agtig...

storet varmt knus fra loggi...så håber alt er som det skal være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.