Blod fra skeden og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Anonym trådstarter

LotteN skriver:

Jeg syens desværre også det lyder meget som samme forløb, da jeg havde en SA i marts måned (også 2. graviditet).
Men jeg krydser fingre for alt er som det skal være.

Åh  Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige komme med en opdatering. 

Jeg snakkede med vagtlægen i aftes, og lægen her til morgen.
Vagtlægen sagde, at det højstsandsynligt var en abotering jeg var i gang med, og lægen her til morgen var stort set ikke i tvivl -jeg er ved at abotere .. 

Hvornår kan jeg tage en test mere, for at være sikker på, at jeg ikke er gravid mere?  

Anmeld

26. september 2011

Ann Christina

Anonym skriver:

Vagtlægen sagde, at det højstsandsynligt var en abotering jeg var i gang med, og lægen her til morgen var stort set ikke i tvivl -jeg er ved at abotere .. 

Hvornår kan jeg tage en test mere, for at være sikker på, at jeg ikke er gravid mere?  

Det er jeg frygteligt ked af at høre...

Hvor er det forfærdeligt for jer...

Anmeld

26. september 2011

Snehund

Anonym skriver:

Hej

Jeg er ked af det på dine/jeres vegne

Der kan godt gå et stykke tid, før du ikke tester positiv mere, selvom om du har aborteret. Hvis du ikke er ret langt henne, kan kroppen som regel selv klare det. Det er lidt afhængigt af hvor meget hormon, du har nået at producere. Jeg vil (grundet egen erfaring) sige test igen om en uge til halvanden.

Hvis du bliver ved at bløde og samtig bliver ved at teste positiv, eller får mange og kraftige smerter (især hvis de sidder i den ene side) er det vigtigt at du opsøger lægen igen. Så kan det være, at kroppen ikke selv kan skille sig af med det hele og den skal have lidt hjælp.

Håber det bedste for dig

Trøste-knus

Anmeld

26. september 2011

Malli

Har sådan tænkt på dig, hvordan går det i dag? Bløder du stadig? 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Har sådan tænkt på dig, hvordan går det i dag? Bløder du stadig? 

Ja, det gør jeg ..
Min mand snakkede med vagtlægen i går aftes, og han sagde, at det højst sandsynlig var en ufrivillig abort, og syntes selv, at jeg var okay klar over, at det var forbi. Jeg ringede til lægen her til morgen, og da hun også sagde det, så bryder jeg fuldstændig sammen. Det er hårdere end jeg lige forventede .. Jeg blev hjemme fra skole i dag, så jeg lige kunne få lov til at være alene, og tænke over det hele.. 

Tusind tak fordi du skrev. Det er rigtig sødt af dig!  

Anmeld

26. september 2011

Malli

Anonym skriver:

Ja, det gør jeg ..
Min mand snakkede med vagtlægen i går aftes, og han sagde, at det højst sandsynlig var en ufrivillig abort, og syntes selv, at jeg var okay klar over, at det var forbi. Jeg ringede til lægen her til morgen, og da hun også sagde det, så bryder jeg fuldstændig sammen. Det er hårdere end jeg lige forventede .. Jeg blev hjemme fra skole i dag, så jeg lige kunne få lov til at være alene, og tænke over det hele.. 

Tusind tak fordi du skrev. Det er rigtig sødt af dig!  

Øv, ØV havde håbet på lidt bedre nyheder fra dig! Føler så meget med dig, jeg var selv igennem nøjagtig det samme i juli måned, og det undrede mig også hvor ramt jeg blev af det, frustreret, såret, ked af det og vred!!! Nu kører vi så på 3 forsøg efter SA, og da jeg fik min mens her i september, slog det mig bare helt ud. Jeg var så sikker på at den var der denne måned, men NEJ! 

Håber snart at din blødning er overstået, og at i hurtigst muligt kommer op igen, selvom der godt kan føles langt op nogen gange! 

KRAM

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Øv, ØV havde håbet på lidt bedre nyheder fra dig! Føler så meget med dig, jeg var selv igennem nøjagtig det samme i juli måned, og det undrede mig også hvor ramt jeg blev af det, frustreret, såret, ked af det og vred!!! Nu kører vi så på 3 forsøg efter SA, og da jeg fik min mens her i september, slog det mig bare helt ud. Jeg var så sikker på at den var der denne måned, men NEJ! 

Håber snart at din blødning er overstået, og at i hurtigst muligt kommer op igen, selvom der godt kan føles langt op nogen gange! 

KRAM

Er ked af at høre, at du har været igennem det samme .. Jeg er sikker på, at heldet snart er med jer, og I snart får endnu en guldklump! 

Jeg er virkelig overrasket over, at finde ud af, at der faktisk er mange, som går i gennem en ufrivillig abort, og at det faktisk er normalt. Det er sådan noget, som sker for alle andre, og ikke en selv ..  Nu må jeg bare gerne stoppe med at bløde, så jeg ikke skal tænke på det, hver gang jeg er på toilet

Anmeld

27. september 2011

Malli

Anonym skriver:

Er ked af at høre, at du har været igennem det samme .. Jeg er sikker på, at heldet snart er med jer, og I snart får endnu en guldklump! 

Jeg er virkelig overrasket over, at finde ud af, at der faktisk er mange, som går i gennem en ufrivillig abort, og at det faktisk er normalt. Det er sådan noget, som sker for alle andre, og ikke en selv ..  Nu må jeg bare gerne stoppe med at bløde, så jeg ikke skal tænke på det, hver gang jeg er på toilet

Ja, det hele letter lidt når blødningen er stoppet, og man kan fokusere fremad igen, uden hele tiden at blive mindet om hvad man lige er gået igennem!

Du har helt ret, og heldigvis er det mere normalt, end unormalt at abortere, men det gør jo ikke "smerten" mindre, men måske håbet om at det nok skal blive ens tur, lidt større! Jeg krydser for at du snart er gravid, med en rigtig lille sund baby! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.