Blod fra skeden og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har taget fire positive graviditetstests her den sidste uges tid (har ikke fået det bekræftet af en læge). I morges opdagede jeg så, at jeg havde blødt en smule, da jeg var på toilet. Her til aften er det så blevet værre . Jeg bløder som var det starten på min mens ... Er der nogle der har en idé om, hvad det kan skyldes? Det er min anden graviditet, og jeg er højst i uge 5. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Malli

Anonym skriver:

Jeg har taget fire positive graviditetstests her den sidste uges tid (har ikke fået det bekræftet af en læge). I morges opdagede jeg så, at jeg havde blødt en smule, da jeg var på toilet. Her til aften er det så blevet værre . Jeg bløder som var det starten på min mens ... Er der nogle der har en idé om, hvad det kan skyldes? Det er min anden graviditet, og jeg er højst i uge 5. 

Desværre er det måske starten på en SA, det var i hvertfald sådan det skete for mig i juli måned ( også min 2. graviditet) Krydser fingre for dig, og håber på det bedste! Hvornår skal du til lægen??

Anmeld

25. september 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

Det kan også bare være en lille polyk der er bristete en smule. det var det for mig men jeg var længer henne...

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Desværre er det måske starten på en SA, det var i hvertfald sådan det skete for mig i juli måned ( også min 2. graviditet) Krydser fingre for dig, og håber på det bedste! Hvornår skal du til lægen??

Åh nej Vi har været i tvivl om, om vi skulle beholde barnet, og har lige besluttet os for, at beholde det.. 

Jeg har endnu ikke fået en tid hos lægen, så jeg overvejer virkelig at ringe til vagtlægen! Kan de gøre noget?

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Det kan også bare være en lille polyk der er bristete en smule. det var det for mig men jeg var længer henne...

Hvad vil det sige? 

Anmeld

25. september 2011

Malli

Anonym skriver:

Åh nej Vi har været i tvivl om, om vi skulle beholde barnet, og har lige besluttet os for, at beholde det.. 

Jeg har endnu ikke fået en tid hos lægen, så jeg overvejer virkelig at ringe til vagtlægen! Kan de gøre noget?

Bløder du stadig, og er det taget til eller aftaget?

HVis ikke du har smerter og bløder meget, så tror jeg at vagtlægen vil sige at du skal ringe til egen læge i morgen.

Mit råd er at du ringer til lægen i morgen, og fortæller din situation. DEt gjorde jeg, og så fik jeg en akut tid! JEg krydser fingre for at det ingenting er! 

Anmeld

25. september 2011

LotteN

Jeg syens desværre også det lyder meget som samme forløb, da jeg havde en SA i marts måned (også 2. graviditet).
Men jeg krydser fingre for alt er som det skal være.

Anmeld

25. september 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

Hvad vil det sige? 

Det er sådan en lille dut/ pose ting med lidt væv og blod åre i som kan komme i skedn når man er gravid. ikke noget alvorligt og den forsvinder igen

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Bløder du stadig, og er det taget til eller aftaget?

HVis ikke du har smerter og bløder meget, så tror jeg at vagtlægen vil sige at du skal ringe til egen læge i morgen.

Mit råd er at du ringer til lægen i morgen, og fortæller din situation. DEt gjorde jeg, og så fik jeg en akut tid! JEg krydser fingre for at det ingenting er! 

Det er en times tid siden jeg tjekkede, og der syntes jeg, at det virkede lidt voldsomt, at bløde 'så meget' når jeg er gravid. 

Min mand har lige haft ringet til vagtlægen, og han sagde, at det kunne være en abotering, men det kunne også være en brist på et eller andet. Jeg skal ringe til min egen læge i løbet af et par dage, da ingen af dem kan gøre noget nu  

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Det er sådan en lille dut/ pose ting med lidt væv og blod åre i som kan komme i skedn når man er gravid. ikke noget alvorligt og den forsvinder igen

Jeg håber, at det er det så! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.