Bare et indlæg om ikke så meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Lise

Sidder vist bare og keder mig lidt... gider ikke rigtigt gå i seng - men jeg gør det nok alligevel snart. Er lige kommet i tanke om at min arbejdscomputer står på arbejde (normalt et rigtig godt udgangspunkt), men jeg skal møde hos en kunde i morgen tidlig... så nu skal jeg tidligt afsted - noget jeg ikke har været så god til på det seneste - for at tage igennem den Kjøbenhavnske morgentrafik med det offentlige, først til kontoret og dernæst til kunden... ØV!

Er der nogen af jer der spiser sådan nogle fiskepiller? Altså kapsler med olie i? Det gør jeg normalt ikke - og jeg tror egentlig heller ikke det er noget jeg får for vane. Tog et par stykker her til aften sammen med en gang kylling i karry... skulle jeg aldrig ha gjort!!! Har haft fiskeopstød hele aftenen, og hvor er det dog bare helt ufattelig klamT! Puuææææjjj, overvejede at knække mig.

Ellers ikke så meget..bum bum... tror jeg går i seng!

Over and out!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Tynen

Go´morgen!
Håber du nåede igennem morgentrafikken.

Jeg tog de der fiske-kapsler før jeg blev gravid, men prøvede aldrig det der du beskriver.
Men det lyder egentlig heller ikke så lex.
Folk siger ellers at man skulle blive klogere af dem.. Eller ihvertfald bedre til at huske ting osv.

Go´ arbejdslyst!

Anmeld

26. januar 2009

bette

hehe god eftermiddag..

jeg tog de der kapsler fast da jeg var mindre.. men har nu heller ik fået klamu opstød af det.. hehe du skal huske du ik må æde dem.. men de skal sluges.. hahha

Anmeld

26. januar 2009

Lise

Tynen skriver:

Go´morgen!
Håber du nåede igennem morgentrafikken.

Jeg tog de der fiske-kapsler før jeg blev gravid, men prøvede aldrig det der du beskriver.
Men det lyder egentlig heller ikke så lex.
Folk siger ellers at man skulle blive klogere af dem.. Eller ihvertfald bedre til at huske ting osv.

Go´ arbejdslyst!

Jarmen, så her til morgen kl ti minutter i togafgang kom jeg i tanke om at cykel ikke stod udenfor hus, men stod i cykelstativ på s-togsstation... pyh, s å fik jeg travlt. Tog benern på nakken og nåede netop toget. Skiftede tog og det kørte med det samme... kom lige ud fra stationen og hoppede ind i en bus. Hoppede ud af bus og ind på kontoret, hentede computer og smuttede igen. Ned i kantinen, hvor jeg på grund af den høje fart var nede og kysse gulvet, happe en banan i tasken, ud af døren og der kom der sgu en ny bus som tog mig med... ud af bus og ind i nyt tog, og så nåede jeg endelig frem. Og alt det tog kun en time fra jeg løb hjemmefra til jeg ankom på kontoret hos kunden Det gik så glat!

Kunne i øvrigt godt bruge at blive lidt klogere, men jeg æder fanme ikke flere fiskepiller

Anmeld

26. januar 2009

Tynen

Pheeeew!
Bliver sgu da helt stresset af at læse om din start på morgenen

..Altså... Du tygger da ikke de der piller, vel?
De skal sluwes

Anmeld

27. januar 2009

Lise

..Altså... Du tygger da ikke de der piller, vel?
De skal sluwes

WADRX! Bare tanken.............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.