Pyha, mawsen er tung nu (siger lægen oz) :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Isabeau

DortheSimonsen skriver:

Jeg tog 28kg. på. Jeg synes da det er vildt flot, at du kun har taget 10kg. på 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

bette

lad det passere ud af det andet øre igen.. 

du er som du skal være og jeg synes 10kg er super flot.. !!
jeg tog 30 kg på begge gange.. og spiste altså ikke usundt som sådan.. sååå men husk der kan være meget frugtsukker i frugt.. :)

men som nogen af de andre skriver kan jeg virkelig ik se hvis de skulle mene du var overvægtig.. synes du er fantastisk smuk gravid.. !! skide flot mave!!

et kejsersnit 2. gang er vel heller ikke jordens undergang..

op med humøret ven.. måske hun bare havde en dårlig dag og det så desværre lige gik udover dig.

Anmeld

25. september 2011

-Sigrid-

Isabeau skriver:

Nej, ikke endnu :p Kun en lille, lille smule på det ene bryst.

Ja okay, det kunne jeg jo af gode grunde ikke se

Men det er da dejligt 

Anmeld

25. september 2011

Molly8

Isabeau skriver:

Uge 30+2 - vejer knap 75 kg, og har taget 10 kg. på siden jeg var 4 uger gravid. Lægen på sygehuset skældte mig lidt ud, da jeg var til tjek i fredags (fordi jeg fik kejsersnit sidste gang, så holder de øje med arret).

Har fået at vide af min jordmoder at jeg skulle drikke rigeligt vand, for at undgå vand i kroppen, men det mener lægen på sygehuset ikke...?? Jeg drikker FOR meget åbenbart! Foruden ca. 2 liter vand, drikker jeg omkring 1 liter mælk om dagen (halsbrand) og ca. 4 kopper kaffe med mælk, samt en 3-4 stykker frugt, som oz indeholder væske... Det havde jeg da ikke tænkt over, men babyen vejer 1731 gram nu, ca. 130-180 gram mere end gennemsnittet?? Og blir jeg ved og drikke som jeg gør (og spise), så bliver det kejsersnit igen.

Var så irriteret på hende lægen, at jeg græd på vejen hjem. Følte hun inddirekte kaldte mig "fed"  Sådan havde jeg det ihvertfald.

Jeg kunne jo nemt ta´ 10 kg. på endnu, mente hun, og det ville ikke være godt, men hvad fanden vil hun ha´, jeg skal gøre? Stoppe med og spise og drikke nu?? Kegle!!  Men kom frem til - på vej hjem i bilen - at det skal hun ikke bestemme. Bliver det kejsersnit igen, så bliver det det!

Udover det, fejlede babyen ikke noget Tales ved

PS: dette indlæg hører vidst til under uge 31... Skidt.

Sikke et fint billede. Det ser da ud til, at det alt sammen sidder lige midt på maven. Så kan det vel ikke være anderledes

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.