Uge 30+2 - vejer knap 75 kg, og har taget 10 kg. på siden jeg var 4 uger gravid. Lægen på sygehuset skældte mig lidt ud, da jeg var til tjek i fredags (fordi jeg fik kejsersnit sidste gang, så holder de øje med arret).
Har fået at vide af min jordmoder at jeg skulle drikke rigeligt vand, for at undgå vand i kroppen, men det mener lægen på sygehuset ikke...?? Jeg drikker FOR meget åbenbart! Foruden ca. 2 liter vand, drikker jeg omkring 1 liter mælk om dagen (halsbrand) og ca. 4 kopper kaffe med mælk, samt en 3-4 stykker frugt, som oz indeholder væske... Det havde jeg da ikke tænkt over, men babyen vejer 1731 gram nu, ca. 130-180 gram mere end gennemsnittet?? Og blir jeg ved og drikke som jeg gør (og spise), så bliver det kejsersnit igen.
Var så irriteret på hende lægen, at jeg græd på vejen hjem. Følte hun inddirekte kaldte mig "fed"
Sådan havde jeg det ihvertfald.
Jeg kunne jo nemt ta´ 10 kg. på endnu, mente hun, og det ville ikke være godt, men hvad fanden vil hun ha´, jeg skal gøre? Stoppe med og spise og drikke nu?? Kegle!! Men kom frem til - på vej hjem i bilen - at det skal hun ikke bestemme. Bliver det kejsersnit igen, så bliver det det!
Udover det, fejlede babyen ikke noget
Tales ved 
PS: dette indlæg hører vidst til under uge 31... Skidt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld