Jeg er ved at blive skør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Silja&Noam

MisMille skriver:

Må lige prøve det med kanel  lyder lidt mærkeligt, men man er jo desperat efter noget det virker..

Det har faktisk hjulpet det smagte ik så godt men kom lidt honning i så smagte det bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Tak skal du ha Hvor er det skønt for dig du har det godt gid det var mig.. Ja jeg kan så ik være i mit tøj overhovedet

nå jeg troede du havde tabt dig? altså er tøjet for stort eller..?

er sikker på du lige straks kommer kvalmen til livs

Anmeld

25. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

nå jeg troede du havde tabt dig? altså er tøjet for stort eller..?

er sikker på du lige straks kommer kvalmen til livs

Jeg startede jo med at tage 5 kg på men vægten har så stået stille de sidste 6 uger. Det min anden graviditet og er allerede virkelig stor på maven så tøjet er for lille men altså kun bukserne. Alle bluserne kan jeg sagtens passe

Anmeld

25. september 2011

Silja&Noam

HoltSchmidt skriver:

Jeg har heldigvis ikke kvalme længere  men føler godt nok med dig.

1 mdr efter jeg opdagede at jeg var gravid, var der 2 dage hvor jeg ikke kunne holde noget i mig og hvor jeg tabte mig næsten 3 kg.

Mit problem er at jeg kaster op hver morgen, lige når jeg står op. Om jeg spiser inden jeg står ud af sengen eller ej, har ingen indflydelse... Men det der er mest mærkeligt er, at jeg i weekenden står op uden at skulle kaste op...

Jeg har hørt at der er nogle som anbefaler Seaband, som skulle hjælpe mod kvalmen

http://www.seaband.dk/Graviditetskvalme_-_Hvad_siger_brugerne...-20868.htm

Det er virkelig ik sjovt ik at ku holde noget i sig godt du har det bedre.. Gud ja det har jeg faktisk os hørt men har da helt glemt det. Jeg må vist ha mig sådan et. Jeg er desperat..! Tak for tippet

Anmeld

4. februar 2012

KakaoDrik

Går det bedre med kvalmen?? Jg er en af de uheldige. Jeg har det stadig

Anmeld

6. februar 2012

Silja&Noam

KakaoDrik skriver:

Går det bedre med kvalmen?? Jg er en af de uheldige. Jeg har det stadig

Øv hvor er det surt for dig føler godt nok med dig! Jeg har ingen kvalme men kaster stadig op hver dag pga halsbrand/mavesyre.. Jeg lever stort set af havrefras og mælk da det er det eneste der blir nede

Anmeld

6. februar 2012

KakaoDrik

Hvor træls at høre  Det eneste der holder mig kørerne er at jeg hver dag er en dag tættere på målet. Hjælper tabeletter slet ikke mod mavesyren?

Anmeld

10. februar 2012

Silja&Noam

KakaoDrik skriver:

Hvor træls at høre  Det eneste der holder mig kørerne er at jeg hver dag er en dag tættere på målet. Hjælper tabeletter slet ikke mod mavesyren?

ik specielt.. enten får jeg en klump i halsen eller os så hjælper de så kortvarigt at det kan være lige meget.. men nu der ikke længe igen så jeg kan lige obverleve ja man er nødt til at se sådan på det ellers  blir man tosset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.