Jeg er ved at blive skør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Silja&Noam

Jeg hat kvalme hele tiden!!! I morgen er jeg i 17. Uge og har det a h til!! Er glad for jeg ikke har et job at passe, andet end min husmoder rolle men shiiiiiit den kvalme er belastende! Jeg har det hele eftermiddagen OG hele aftenen!! Det betyder så os min vægt står stille (har dog smidt 1 kg) så det et + men er samtidig kronisk sulten men kan intet spise... Hvordan ser det ud med jer og kvalme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

MisMille

Jeg hat kvalme hele tiden!!! I morgen er jeg i 17. Uge og har det a h til!! Er glad for jeg ikke har et job at passe, andet end min husmoder rolle men shiiiiiit den kvalme er belastende! Jeg har det hele eftermiddagen OG hele aftenen!! Det betyder så os min vægt står stille (har dog smidt 1 kg) så det et + men er samtidig kronisk sulten men kan intet spise... Hvordan ser det ud med jer og kvalme?

Føler med dig..!! 

Jeg kaster heldigvis kun op 1 gang om dagen nu .. Synes det med man er kronisk sulten og ikke kan spise noget, er det sværeste.. Kan slet ikke handle ind mere.. HADDER supermarker fortiden.. Alt den mad og man er bare så sulten, men er ved at kaste op  hver gang man bare kigger på det...

Prøv at spis en rød grapefrugt eller noget melon om morgen, det tager meget af min kvalme  og jordbær, elsker jordbær..!

Jeg er også meget bekrymret for min vægt, har stadig ikke taget et eneste kg på..  har tabte 4 kg nu.. så håber snart der sker noget.. Men det gode er, at man kan være i sit tøj 

Jeg er 16+2 og tænker sagde de ikke det ville gå over omkring uge 12.. hmmm

Håber snart du for det bedre.. 

Anmeld

25. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

øvøvøv da - jeg ka virkelig mærke at jeg er gået fra første til andet trimester, har det næsten forrygende!

håber kvalmen snart aftager så du bedre kan nyde din graviditet 

jeg er 13+4 og sidst jeg vejede mig havde jeg taget 2 kg på så jeg er helt fint tilfreds især fordi min appetit på intet tidspunkt har stået stille

krydser fingre for kvalmen snart er pist væk

Anmeld

25. september 2011

GitteC78

Ej hvor er det træls for dig, håber snart kvalmen aftager....

Jeg har ikke haft kvalme i ca 2 uger nu, dejligt. Det har heldigvis ikke været så slemt som dit. Havde kun kvalme fra jeg stod op til jeg havde fået noget morgenmad.

Anmeld

25. september 2011

Silja&Noam

MisMille skriver:

Føler med dig..!! 

Jeg kaster heldigvis kun op 1 gang om dagen nu .. Synes det med man er kronisk sulten og ikke kan spise noget, er det sværeste.. Kan slet ikke handle ind mere.. HADDER supermarker fortiden.. Alt den mad og man er bare så sulten, men er ved at kaste op  hver gang man bare kigger på det...

Prøv at spis en rød grapefrugt eller noget melon om morgen, det tager meget af min kvalme  og jordbær, elsker jordbær..!

Jeg er også meget bekrymret for min vægt, har stadig ikke taget et eneste kg på..  har tabte 4 kg nu.. så håber snart der sker noget.. Men det gode er, at man kan være i sit tøj 

Jeg er 16+2 og tænker sagde de ikke det ville gå over omkring uge 12.. hmmm

Håber snart du for det bedre.. 

Ja det virkelig os hårdt det med at være sulten og dårlig øv!! Og er os helt på herrens mark når jeg handler. Jeg har lige læst at en tsk kanel sku hjælpe så nu har jeg drukket en kop the med kanel så nu må vi se om min kvalme går væk. Så ku det os være man ku få lidt frækt i aften med manden hehe.. Men jeg kan slet ik få noget ned om morgenen, men ferskner kan jeg virkelig godt li i øjeblikket Håber os din kvalme snart går væk

Anmeld

25. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

øvøvøv da - jeg ka virkelig mærke at jeg er gået fra første til andet trimester, har det næsten forrygende!

håber kvalmen snart aftager så du bedre kan nyde din graviditet 

jeg er 13+4 og sidst jeg vejede mig havde jeg taget 2 kg på så jeg er helt fint tilfreds især fordi min appetit på intet tidspunkt har stået stille

krydser fingre for kvalmen snart er pist væk

Tak skal du ha Hvor er det skønt for dig du har det godt gid det var mig.. Ja jeg kan så ik være i mit tøj overhovedet

Anmeld

25. september 2011

<3

Ja føler med dig, sådan havde jeg det også i min første graviditet men i denne jo der er noget kvalme stadigvæk men det er i den grad under kontrol. Det er mere hvis jeg skal tørre min søn i numsen eller skal børste tænder

har nu taget 3 kilo på og det hele sidder på mavsen og brysterne

kh Kirsten

Anmeld

25. september 2011

MisMille

SiljasMoar skriver:

Ja det virkelig os hårdt det med at være sulten og dårlig øv!! Og er os helt på herrens mark når jeg handler. Jeg har lige læst at en tsk kanel sku hjælpe så nu har jeg drukket en kop the med kanel så nu må vi se om min kvalme går væk. Så ku det os være man ku få lidt frækt i aften med manden hehe.. Men jeg kan slet ik få noget ned om morgenen, men ferskner kan jeg virkelig godt li i øjeblikket Håber os din kvalme snart går væk

Må lige prøve det med kanel  lyder lidt mærkeligt, men man er jo desperat efter noget det virker..

Anmeld

25. september 2011

Silja&Noam

GitteC78 skriver:

Ej hvor er det træls for dig, håber snart kvalmen aftager....

Jeg har ikke haft kvalme i ca 2 uger nu, dejligt. Det har heldigvis ikke været så slemt som dit. Havde kun kvalme fra jeg stod op til jeg havde fået noget morgenmad.

Skønt du ik har kvalme.. krydser fingre for det blir ved sådan. Håber mit går væk, bare et par uger ku være dejligt..

Anmeld

25. september 2011

HoltSchmidt

SiljasMoar skriver:

Jeg har heldigvis ikke kvalme længere  men føler godt nok med dig.

1 mdr efter jeg opdagede at jeg var gravid, var der 2 dage hvor jeg ikke kunne holde noget i mig og hvor jeg tabte mig næsten 3 kg.

Mit problem er at jeg kaster op hver morgen, lige når jeg står op. Om jeg spiser inden jeg står ud af sengen eller ej, har ingen indflydelse... Men det der er mest mærkeligt er, at jeg i weekenden står op uden at skulle kaste op...

Jeg har hørt at der er nogle som anbefaler Seaband, som skulle hjælpe mod kvalmen

http://www.seaband.dk/Graviditetskvalme_-_Hvad_siger_brugerne...-20868.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.