Mens kom og gik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Miin'Baby'Mus

Hej,

Har prøvet noget mærkeligt i dag, fik mens som jeg skulle i morges, men nu er det væk igen .. Har i prøvet det før? Jeg har aldrig prøvet det!

Jeg plejer at have mens i en 3-4 dage, så dette er meget mærkeligt, og jeg ved ikke om jeg skal tage en test eller ej, eller om jeg skal vente. Hvad gør jeg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

TWT

Norman skriver:

Hej,

Har prøvet noget mærkeligt i dag, fik mens som jeg skulle i morges, men nu er det væk igen .. Har i prøvet det før? Jeg har aldrig prøvet det!

Jeg plejer at have mens i en 3-4 dage, så dette er meget mærkeligt, og jeg ved ikke om jeg skal tage en test eller ej, eller om jeg skal vente. Hvad gør jeg ?

Hej

Det har jeg prøvet. Det kan skyldes, at du ikke bløder så meget denne gang, og så går den lidt på 'pause'. Den kommer nok igen, i dag eller i morgen

Anmeld

25. september 2011

Miin'Baby'Mus

TWT skriver:

Hej

Det har jeg prøvet. Det kan skyldes, at du ikke bløder så meget denne gang, og så går den lidt på 'pause'. Den kommer nok igen, i dag eller i morgen

Virkelig?

Det er da noget mystisk noget! Har aldrig hørt om det før...   Det har jeg ikke tid til at bruge tid på

Anmeld

25. september 2011

TWT

Norman skriver:

Virkelig?

Det er da noget mystisk noget! Har aldrig hørt om det før...   Det har jeg ikke tid til at bruge tid på

Heh

Venter du også på de 2 fine streger? 

Anmeld

25. september 2011

-Sigrid-

Jeg har også prøvet det, den kommer nok igen imorgen

Anmeld

25. september 2011

Miin'Baby'Mus

TWT skriver:

Heh

Venter du også på de 2 fine streger? 

Hehe ja, jeg vil gerne have 2 fine streger 

Anmeld

25. september 2011

TWT

Norman skriver:

Hehe ja, jeg vil gerne have 2 fine streger 

iiih jamen så håber jeg på at de snart dukker op 

Anmeld

25. september 2011

Miin'Baby'Mus

TWT skriver:

iiih jamen så håber jeg på at de snart dukker op 

Hehe jamen så hjælper det da ikke du siger at min mens driller ..

Men lad os nu sige at min mens ikk driller, hvornår skulle jeg så evt tage en test? I dag? I morgen? Hm..

Anmeld

25. september 2011

TWT

Norman skriver:

Hehe jamen så hjælper det da ikke du siger at min mens driller ..

Men lad os nu sige at min mens ikk driller, hvornår skulle jeg så evt tage en test? I dag? I morgen? Hm..

Jamen så ville jeg som udgangspunkt sige i morgen tidlig, da det er morgenurin der er bedst. 

Men hvis jeg var dig, ville jeg teste nu, da jeg ville være for nysgerrig til at vente

Jeg testede imorges, selvom jeg først har testdag fredag jeg kan bare ikke vente

Anmeld

25. september 2011

Miin'Baby'Mus

TWT skriver:

Jamen så ville jeg som udgangspunkt sige i morgen tidlig, da det er morgenurin der er bedst. 

Men hvis jeg var dig, ville jeg teste nu, da jeg ville være for nysgerrig til at vente

Jeg testede imorges, selvom jeg først har testdag fredag jeg kan bare ikke vente

Haha, nej har samme problem, kan ikke vente.. Men syntes også bare jeg smider penge ud af vinduet fordi jeg er såå nysgerrig Så prøver lidt at styrre mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.