Hvad skal Livas lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Becks

Uh kan godt forstå du ikke vil kalde ham for Hans Peter! Det passer ligesom bare ikke til denne her generation  Eller til Live for den sags skyld

Noah Peter

Anton Peter

Alfred Peter

Laurits Peter

Lucas/Lukas Peter

Frederik Peter

Oscar Peter

Malthe Peter

Silas Peter

Adam Peter

Juliis Peter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

TbCp

Tina&Martin skriver:

Jaaaa....
Ved godt det ikke er det samme, men min veninde har en Mathilde, og det navn har vi også i tankerne hvis vi får en i fremtiden, og det er vi alle okay med... Prøv evt at lufte ideen?

Først skal jeg lige have manden væk fra Hans Peter men Linus kunne godt være et godt bud og så må vi snakke om hvordan og hvorledes, det er ikke fordi det er nogen vi ser tit, men jeg synes stadig det er lidt svært

Anmeld

26. september 2011

helle85

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

her kunne vi heller ikke blive enige om navnet til lucas som er den første min mand ville have han skulle hedde thor hvis det blev en dreng  og det kunne jeg ikke have, så før vi viste hvad det blev så sage jeg til ham at hvis det var en dreng så ville jeg bestemme navnet (eller jeg sage nogen navne som han kunne vælge mellem) og hvis det blev en pige måtte han bestemme navnet da jeg bedre kunne forlig mig med det navn. så da vi fik nr 2 som blev en pige så hed hun bare freja som han ville have.

er der nogen bestemt grund til han din mand syntes at han skal have hans fars navn?

Anmeld

26. september 2011

TbCp

helle85 skriver:

her kunne vi heller ikke blive enige om navnet til lucas som er den første min mand ville have han skulle hedde thor hvis det blev en dreng  og det kunne jeg ikke have, så før vi viste hvad det blev så sage jeg til ham at hvis det var en dreng så ville jeg bestemme navnet (eller jeg sage nogen navne som han kunne vælge mellem) og hvis det blev en pige måtte han bestemme navnet da jeg bedre kunne forlig mig med det navn. så da vi fik nr 2 som blev en pige så hed hun bare freja som han ville have.

er der nogen bestemt grund til han din mand syntes at han skal have hans fars navn?

Det er fordi i hans familie, har de mange generationer tilbage, skiftevis heddet Hans Peter og Carsten Peter (som min mand hedder) og han mener så at, selvom vores dreng måske vil hade sit navn, så når han er 30 vil han være glad for det fordi han så føler et tæt bånd med resten af familien/forfædrene. Ja jeg kan da godt se det fine i det, men jeg kan simpelthen ikke kalde min søn for Hans jeg bryder mig ikke så meget om at en af os skal bestemme 100%, det ville bare være bedst hvis vi kunne blive enige.... Der er jo heldigvis nogle måneder endnu

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Først skal jeg lige have manden væk fra Hans Peter men Linus kunne godt være et godt bud og så må vi snakke om hvordan og hvorledes, det er ikke fordi det er nogen vi ser tit, men jeg synes stadig det er lidt svært

Hans Peter dur ikke... Min onkel hedder det officielt, men blir kaldt Hanse... Skide synd haha-.

Linus it is, - I ser dem ikke tit, og jeres kommende søn er jo ikke en erstatning eller symbol på deres afdøde baby.

Anmeld

26. september 2011

M&A

Liam og Ludvig

synes jeg men ellers Liva og Loke

jeg synes han skal hedde Linus

Anmeld

26. september 2011

TbCp

Tina&Martin skriver:

Hans Peter dur ikke... Min onkel hedder det officielt, men blir kaldt Hanse... Skide synd haha-.

Linus it is, - I ser dem ikke tit, og jeres kommende søn er jo ikke en erstatning eller symbol på deres afdøde baby.

Nej du har ret og som andre har skrevet til mig så har de jo ikke eneret på navnet... Håber manden snart ligger tankerne om Hans Peter væk

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Nej du har ret og som andre har skrevet til mig så har de jo ikke eneret på navnet... Håber manden snart ligger tankerne om Hans Peter væk

Ja, mon ikke Han bare lige skal over den fase?!

Anmeld

26. september 2011

TbCp

Tina&Martin skriver:

Ja, mon ikke Han bare lige skal over den fase?!

Det håber jeg meget!

Anmeld

26. september 2011

BellaCiinea

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

David, hvis det sku være en af dem... De andre.... ja dem kan jeg bare ikk li

Men ellers så, altså... Liva er jo heller ikk et helt normalt navn, så Noam, Asbjørn, Noah, Mattis, Tristan, Nicolas.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.