Hvad skal Livas lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.509 visninger
61 svar
0 synes godt om
25. september 2011

TbCp

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

chael

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

Her er det også en lillebror der er i vente. Og vi kan heller ikke blive enige.

Så her der er vi blevet enige om, ikke at bestemme os før end han er her og se hvad han ligner.

Vi kan og vil ikke tage stilling til det før, for vi kan på ingen måde overhovedet blive enige

Jeg har et par ideer og manden har, men ikke nogen der mødes. Så vi venter og ser.

*Camilla 39+4

Anmeld

25. september 2011

sarahb

Nu er jeg sindsygt dårlig til danske navne.
Men synes
Victor og liva klinger vildt godt
Liva og matis er så fedt sammen...

Men ka godt forstår du står af til Hans Peter

Anmeld

25. september 2011

TbCp

chael skriver:

Her er det også en lillebror der er i vente. Og vi kan heller ikke blive enige.

Så her der er vi blevet enige om, ikke at bestemme os før end han er her og se hvad han ligner.

Vi kan og vil ikke tage stilling til det før, for vi kan på ingen måde overhovedet blive enige

Jeg har et par ideer og manden har, men ikke nogen der mødes. Så vi venter og ser.

*Camilla 39+4

Ja sådan ender det nok også her... Ville bare gerne at vi var kommet lidt nærmere inden han kommer, men pt snakker vi slet ikke om det

Anmeld

25. september 2011

Lunae

TbCp skriver:

Jeg er vild med Magne - det er så flot!

Her er lidt forslag:
Lau
Lauge
Magnus
Mathias
Jonathan
Villads
Laurits
Alfred

Anmeld

25. september 2011

TbCp

sarahb skriver:

Nu er jeg sindsygt dårlig til danske navne.
Men synes
Victor og liva klinger vildt godt
Liva og matis er så fedt sammen...

Men ka godt forstår du står af til Hans Peter

Victor er rigtig sødt, men vores bedste venner som vi ser OFTE har lige fået en Victor, så det bliver det ikke. Matis er sødt!

Anmeld

25. september 2011

NJN

Kan sørme godt forstå du ikke vil kalde din søn Hans- Peter!!!

Jeg syntes i skal holde jer til det, i var blevet enige om fra start af. Mikkel, det er et dejligt navn, og det lyder godt sammen med Liva.  

Anmeld

25. september 2011

Steph_Laurits

Malthe
Oliver
William
Noah
Victor
Oscar
Gustav
Magnus
Marcus
Valdemar

Ja det blev lige til en del, men det er bl.a. nogen af dem som jeg syntes er søde drengenavne

Anmeld

25. september 2011

Alexander&Lærke

Hvis vi havde fået en dreng her 2 gang var det blevet en William, det er så flot..... Men syntes da ogsa at magne er et flot navn, og bjørn hedder min svigerfar til mellem navn... Kan godt forstå at du ikke vil have en Hans peter, det er vist for gasmmeldags endnu....

Mikkel er også super sødt og passer godt til jeres liva

Anmeld

25. september 2011

TbCp

1000 tak! Der er rigtig mange fine navne imellem som vil komme på den liste jeg "tilfældigvis" lader ligge fremme på bordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.