Fædre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

Sådan var min far også.
Har I været i statsforvaltningen? 

Jeg forstår ikke hvordan man vil byde sit eget barn det

Nej, men kontakter dem i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke hvordan man vil byde sit eget barn det

Nej, men kontakter dem i morgen.

Det synes jeg lyder som en god idé
Og så få skrevet dine bekymringer ned. Ikke at du synes det er træls, men at det går ud over jeres barn og sådan.
Og så kan du skrive nogle forslag ned til nogle løsninger.

Håber I finder ud af det. 

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

Det synes jeg lyder som en god idé
Og så få skrevet dine bekymringer ned. Ikke at du synes det er træls, men at det går ud over jeres barn og sådan.
Og så kan du skrive nogle forslag ned til nogle løsninger.

Håber I finder ud af det. 

Ja må jeg gøre . mange tak

Lige et spørgsmal, ved du hvor meget faderen må have vores søn, når han er otte måneder?

Anmeld

25. september 2011

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Ja må jeg gøre . mange tak

Lige et spørgsmal, ved du hvor meget faderen må have vores søn, når han er otte måneder?

Uha, da min dreng var otte måneder, så han sin far hver anden lørdag fra formiddag til sidst på eftermiddagen. Og nogle timer om onsdagen modsat lørdag
Der var ikke tale om overnatning endnu. 

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

Uha, da min dreng var otte måneder, så han sin far hver anden lørdag fra formiddag til sidst på eftermiddagen. Og nogle timer om onsdagen modsat lørdag
Der var ikke tale om overnatning endnu. 

Åh tak, det er godt! Jeg er overhobedt ikke parat til at han skal væk fra mig om natten endnu.

Anmeld

25. september 2011

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Åh tak, det er godt! Jeg er overhobedt ikke parat til at han skal væk fra mig om natten endnu.

Det kommer nok meget an på, hvor meget jeres barn har set sin far. Hvor længe er det siden, I gik fra hinanden?

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

Det kommer nok meget an på, hvor meget jeres barn har set sin far. Hvor længe er det siden, I gik fra hinanden?

Han var5 uger. Også kom han ca 1 time hver 14's dag. Også ville han så have ham med en dag, hvor jeg sagde nej, og vi laved vores aftale, 3 timer en gang om ugen.

Anmeld

25. september 2011

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Han var5 uger. Også kom han ca 1 time hver 14's dag. Også ville han så have ham med en dag, hvor jeg sagde nej, og vi laved vores aftale, 3 timer en gang om ugen.

Så skal du nok ikke regne med det helt store. 
Der inde siger de at samværet skal være småt, men hyppigt. Og det kan man jo ikke ligefrem siger det har været.

Hvordan reagerer barnet ved dets far? 

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

Så skal du nok ikke regne med det helt store. 
Der inde siger de at samværet skal være småt, men hyppigt. Og det kan man jo ikke ligefrem siger det har været.

Hvordan reagerer barnet ved dets far? 

Nej har det nemlig ikke, og nok derfor jeg gerne vil have det skal fungere, da det er hans far, og jeg synes han skal have et forhold til ham.

Altså i starten ville han ham ikke rigtigt, er blevet bedre, men lige så snart han kommer her hjem til mig med vores søn igen, skynder han sig hen til mig.

Anmeld

25. september 2011

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Nej har det nemlig ikke, og nok derfor jeg gerne vil have det skal fungere, da det er hans far, og jeg synes han skal have et forhold til ham.

Altså i starten ville han ham ikke rigtigt, er blevet bedre, men lige så snart han kommer her hjem til mig med vores søn igen, skynder han sig hen til mig.

Men når faderen kommer, så vil de begge hinanden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.