kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

SLC

Melder mig også til gruppen af 0 kvamle eller opkast - kun 1 enkelt gang kastede jeg op men tror  det er fordi jeg spiste for mange gulerødder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

NJN

lottepigen12 skriver:

Hej 

har hverken haft kvalme eller opkast i min graviditet, så jeg har været en af de heldige.

Håber virkelig jeg er lige så heldig. 

Anmeld

25. september 2011

NJN

SLC skriver:

Melder mig også til gruppen af 0 kvamle eller opkast - kun 1 enkelt gang kastede jeg op men tror  det er fordi jeg spiste for mange gulerødder  

Ja okay, man skal passe på med overspisning. 

Men dejligt at hører!

Anmeld

25. september 2011

SLC

NJN skriver:

Ja okay, man skal passe på med overspisning. 

Men dejligt at hører!

hehe, spiste kun 2 godt nok STORE gulerødder, men det kunne min sultne mave ikke lige indfinde sig med, har altid ku guffe masser af gulerødder i mig . . fra uge 5-8 kunne jeg næsten ingenting spise og det kaldte lægen for kvalme (ikke kvalme i min verden) , men følte bare jeg var mæt hele tiden hvilket var SKØNT da jeg er meget overvægtig . .

Anmeld

25. september 2011

NJN

SLC skriver:

hehe, spiste kun 2 godt nok STORE gulerødder, men det kunne min sultne mave ikke lige indfinde sig med, har altid ku guffe masser af gulerødder i mig . . fra uge 5-8 kunne jeg næsten ingenting spise og det kaldte lægen for kvalme (ikke kvalme i min verden) , men følte bare jeg var mæt hele tiden hvilket var SKØNT da jeg er meget overvægtig . .

Jamen tror godt jeg kan sætte mig ind i den følelse. Jeg er nemlig sulten, men så spiser jeg meget lidt, og så er jeg stop mæt.. Jeg er sulten, mæt, sulten, mæt.. HELE tiden.. ret fustrærende faktisk.  

Anmeld

25. september 2011

chael

NJN skriver:

Hvornår meldte jeres kvalme sig??

Jeg  for at den slet ikke kommer her, da jeg gerne vil holde det hemmeligt noget tid endnu. Altså at baby er på vej. 

Og hvis du aldrig mærkede noget til kvalme, må du også meget gerne svare.. 

Omkring 5-6 uge. Og til omkring 14-16 uge.

Med drengene har den klart været værst Med opkast og meget sengeliggende.

Ikke slem med min datter, der kunne det spises væk

*Camilla 39+4

Anmeld

25. september 2011

SLC

NJN skriver:

Jamen tror godt jeg kan sætte mig ind i den følelse. Jeg er nemlig sulten, men så spiser jeg meget lidt, og så er jeg stop mæt.. Jeg er sulten, mæt, sulten, mæt.. HELE tiden.. ret fustrærende faktisk.  

PRÆCIS sådan havde jeg det og har det stadig sådan, enten er jeg stopmæt ellers HAMMERsulten .. Men min energi er begyndt at vende tilbage, DET ER SKØNT!! er 10+6 idag . .

Anmeld

25. september 2011

Moms

Hej

Tillykke!

Jeg havde kvalme fra uge 12 til 16.

Måtte kun kaste op én gang på arbejdet, så holdt det hemmeligt til ca uge 20.

Held og lykke.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.