Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår meldte jeres kvalme sig??
Jeg for at den slet ikke kommer her, da jeg gerne vil holde det hemmeligt noget tid endnu. Altså at baby er på vej.
Og hvis du aldrig mærkede noget til kvalme, må du også meget gerne svare..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NJN skriver: Hvornår meldte jeres kvalme sig?? Jeg for at den slet ikke kommer her, da jeg gerne vil holde det hemmeligt noget tid endnu. Altså at baby er på vej. Og hvis du aldrig mærkede noget til kvalme, må du også meget gerne svare..
Havde meget lidt kvalme mellem uge 8-10. Et par dage var det slemt, men det var ikke i træk, mere sådan tilfældigt. Så er sluppet ret godt fra det.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Havde meget lidt kvalme mellem uge 8-10. Et par dage var det slemt, men det var ikke i træk, mere sådan tilfældigt. Så er sluppet ret godt fra det.
Hvor er du heldig! Håber jeg er ligeså heldig. Og ingen opkast???
NJN skriver: Hvor er du heldig! Håber jeg er ligeså heldig. Og ingen opkast???
Jo 3 gange, hvoraf de 2 var pga. vitaminpiller røg op igen Men skiftede og så var det klaret. Ikke noget voldsomt.
Håber også du slipper let!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jo 3 gange, hvoraf de 2 var pga. vitaminpiller røg op igen Men skiftede og så var det klaret. Ikke noget voldsomt. Håber også du slipper let!
Når okay, du kunne ikke tåle dem eller??
Taaak.
NJN skriver: Når okay, du kunne ikke tåle dem eller?? Taaak.
De var stærke i lugt og smag. Så skiftede jeg til nogle for gravide, som ikke lugtede og smagte så stærkt. Det hjalp.
Ingen kvalme eller opkast
Soleil skriver: Ingen kvalme eller opkast
Det kan jeg lide at hører.
Hej
har hverken haft kvalme eller opkast i min graviditet, så jeg har været en af de heldige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128