Jeg syntes alle navnene er fine. jeg syntes Knirke er super sødt også. Og jeg syntes absolut ikke det er synd. Jeg har erfaret, at der er ingen navne der sikre mod mobning. Børn er onde mod hinanden og hvis du VIL mobbe, så gør de det. De er kreative og kan ALTID finde noget grimt at sige, om folks navne...
jeg troede fx. at Idun var mobbe-sikkert, indtil hun kom i børnehave og en dum pige i bh kaldte hende for IDUM... mmm... 
¨Tilgengæld syntes jeg det er mega synd, hvis man giver sine børn navne, som har en ubehagelig betydning, som fx. Loke eller Judas eller Lucifer eller noget i den stil. Adolf Hitler, som der er en amerikansk dreng, der er døbt . 
Hej Zafir, jeg synes, at den der pige har bare drillet med "Idum" og ikke mobbet. I dag bruger man for meget ordet "mobbet" og pludselidt er "drillet" forsvundet. Børn driller med hinanden og tit finder de på "onde" navne for at drille de andre. Når man krydser den psykisk græsne, så er det mobning. Måske har Idun også været med flere gange til at drille andre børn i BH uden at du ved det, og hun er ikke dum, vel? Der var en dag jeg gik forbi en institution og der var en lille gruppe børn, måske fire og grinede og sagde "hej hej Mikkel pikel".... Som du siger, der er ingen navne som ikke kan drilles...
Mht de navne I snakker om, de er slet ikke mig. Måske kun Amelie. Fordi jeg kommer fra et andet land tænker jeg også, hvordan personen vil have det, når de skal studere eller arbejde i udlandet. Knirke ville være næsten umuligt og hun skal have papir i hånden hele tiden for at kunne stave det til andre. Lærke næsten det same, men lidt bedre at udtale. Amelie er lidt mere international. Men vi har allesammen forskellige mening om navne, heldigvis! Så er der variation i det!
Anmeld