Vi har 3 navne , hvad syntes i om dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.619 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

pumbadk

Hej med jer

vi har gået i de sidste 2 år og snakket om at hvis vi fik nogen børn og det blev en pige skulle hun hedde Knirke men der er jo selvfølgelig delte meninger om det , flere syntes efter de har sagt det en del gange er enormt sødt og andre tænker hvad fanden laver i .Vi har så tænkt på et par andre navne også som er Lærke og Amalie men hvad syntes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
pumbadk skriver:

Hej med jer

vi har gået i de sidste 2 år og snakket om at hvis vi fik nogen børn og det blev en pige skulle hun hedde Knirke men der er jo selvfølgelig delte meninger om det , flere syntes efter de har sagt det en del gange er enormt sødt og andre tænker hvad fanden laver i .Vi har så tænkt på et par andre navne også som er Lærke og Amalie men hvad syntes i ?

Min første tanke var også at det var da et specielt navn Men synes faktisk det lyder meget sødt... er nok bare et man lige skal vænne sig til

Lærke og Amalie er efter min mening nogle rigtig søde navne, men også meget brugte.

Anmeld

25. januar 2009

Kvindemin

De sidste to navne er søde, men det første - det syntes jeg er synd for barnet, hvis i kalder hende det.

Men igen, hver sin smag

Anmeld

25. januar 2009

Pia.

Lærke og Amalie er nogle skønne navne - Knirke er sødt men ikke lige mig...

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

Jeg synes Knirke er for specielt og anderledes igen..

Men Lærke og Amalie er søde pigenavne.. Er nok mere til Lærke end Amalie..

Anmeld

25. januar 2009

Becks

pumbadk skriver:

Hej med jer

Knirke kan jeg faktisk godt lide - Det er rigtig specielt, men det lyder fedt...
Lærke er rigtig sødt...
Amalie er også fint nok, men der er bare så mange der hedder det...

Knus Beck

Anmeld

25. januar 2009

Livsmor

Syntes at det vil være synd for pigen med Knirke, men Lærke er sødt.

Anmeld

25. januar 2009

Mie A

Elsker navnet Lærke (Min egen datter hedder det)
Knirke... måske som kælenavn... nej synes ikke særligt godt om det!

Anmeld

25. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg syntes alle navnene er fine. jeg syntes Knirke er super sødt også. Og jeg syntes absolut ikke det er synd. Jeg har erfaret, at der er ingen navne der sikre mod mobning. Børn er onde mod hinanden og hvis du VIL mobbe, så gør de det. De er kreative og kan ALTID finde noget grimt at sige, om folks navne...

jeg troede fx. at Idun var mobbe-sikkert, indtil hun kom i børnehave og en dum pige i bh kaldte hende for IDUM... mmm...

¨Tilgengæld syntes jeg det er mega synd, hvis man giver sine børn navne, som har en ubehagelig betydning, som fx. Loke eller Judas eller Lucifer eller noget i den stil. Adolf Hitler, som der er en amerikansk dreng, der er døbt .

Anmeld

25. januar 2009

Lise

Jamen, Knirke er da super sødt - men måske kun til et spædbarn der ligger og knirker... Kælenavn, ja - rigtigt navn NEJ!!!!!!

Lærke og Amalie er helt fine navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.