Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil også godt dele lidt med dig men mener også selv at jeg kan bruge lidt Men skynd dig at brug det og send det så gerne tilbage til mig
Taark søde og du kan tro du nok skal få retur(forhåbentlig meget snart!! )
Utålmodighed og rigtig meget glæde er noget jeg osse kender til.. Jeg er selv 40+4 og venter SPÆNDT på der snart sker noget.. Så du får kun en liiiilllleee smule ve-støv her fra, da jeg helst selv ville beholde det hele Men *Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuster* ve støv din vej i håb om der snart sker noget for dig. Pøj Pøj..
Bshizzle skriver: Utålmodighed og rigtig meget glæde er noget jeg osse kender til.. Jeg er selv 40+4 og venter SPÆNDT på der snart sker noget.. Så du får kun en liiiilllleee smule ve-støv her fra, da jeg helst selv ville beholde det hele Men *Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuster* ve støv din vej i håb om der snart sker noget for dig. Pøj Pøj..
Tusind tak!!! Du får også lige lidt ve-støv retur!! Og så krydser jeg fingre for at vi begge har født indenfor de næste par dage!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128