40+0 - Ve-støv modtages med kyshånd!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Frejsmor

Så nåede jeg også terminsdagen og utålmodigheden er begyndt at melde sig BIG TIME!!

Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ville sætte forventningerne lavt og indstille mig på at gå 14 dage over tid, så jeg ville undgå denne her utålmodighed og undgå at blive skuffet.. Hmm, men det er nu altså noget svære sagt end gjort synes jeg, især med det KÆÆÆMPE baby-boom der har været i septembergruppen i denne her uge!! *snøøft* 

Og ja jeg troede da også der var noget i gære i går, vi havde nemlig været en tur ude at shoppe og i IKEA og jeg var bare så smadret bagefter og havde de vildeste plukkeveer som nev pænt til, men det blev bare ikke til mere desværre.. ØV ØV!!

Nåh men i stedet tog vi en sidste kæreste-dag, med en hyggelig middag i byen og en tur i biffen og det var suuper dejligt!!

Men nu er jeg altså klar piger, jeg sidder bare og venter på at bettemanden skal komme, så er I ikke søde at sende mig spandevis af ve-støv, så han forhåbentlig kan melde sin ankomst her en af de næste par dage??

Knus og kram - en noooget utålmodig kommende mor!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Så nåede jeg også terminsdagen og utålmodigheden er begyndt at melde sig BIG TIME!!

Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ville sætte forventningerne lavt og indstille mig på at gå 14 dage over tid, så jeg ville undgå denne her utålmodighed og undgå at blive skuffet.. Hmm, men det er nu altså noget svære sagt end gjort synes jeg, især med det KÆÆÆMPE baby-boom der har været i septembergruppen i denne her uge!! *snøøft* 

Og ja jeg troede da også der var noget i gære i går, vi havde nemlig været en tur ude at shoppe og i IKEA og jeg var bare så smadret bagefter og havde de vildeste plukkeveer som nev pænt til, men det blev bare ikke til mere desværre.. ØV ØV!!

Nåh men i stedet tog vi en sidste kæreste-dag, med en hyggelig middag i byen og en tur i biffen og det var suuper dejligt!!

Men nu er jeg altså klar piger, jeg sidder bare og venter på at bettemanden skal komme, så er I ikke søde at sende mig spandevis af ve-støv, så han forhåbentlig kan melde sin ankomst her en af de næste par dage??

Knus og kram - en noooget utålmodig kommende mor!!

Så lad gå! Du må få en lille smule, men jeg vil også gerne selv beholde lidt! Haha! Ej, jeg håber du går i fødsel snart. Synes også jeg er blevet påvirket af det babyboom, der har været

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Så lad gå! Du må få en lille smule, men jeg vil også gerne selv beholde lidt! Haha! Ej, jeg håber du går i fødsel snart. Synes også jeg er blevet påvirket af det babyboom, der har været

Hehe mange tak, du skal nok få spandefulde igen når jeg er færdig med det..

Og ja, det er altså svært ikke at lade sig påvirke af alle de dejlige baby'er der er kommet til verden i denne uge..

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Hehe mange tak, du skal nok få spandefulde igen når jeg er færdig med det..

Og ja, det er altså svært ikke at lade sig påvirke af alle de dejlige baby'er der er kommet til verden i denne uge..

Præcis! Især hvis det er nogen man plejer at snakke med og kunne pylre om højgraviditet om. Så føder de sku allesammen som på samlebånd! Haha

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Præcis! Især hvis det er nogen man plejer at snakke med og kunne pylre om højgraviditet om. Så føder de sku allesammen som på samlebånd! Haha

Ja lige præcis!! Nu har alle dem man sådan rigtig snakker med og kender forholdsvis godt, fået deres små baby'er i armene, hvordan kan man så undgå at blive utålmodig og ville have sin egen i armene lige NU!!??

Anmeld

25. september 2011

nilletøz

Jeg skal ikke bruge ve støv så sender lige en stor spand af sted til dig

PUUUUUUUSTER VEEEEEEEEEE STØØØØØØØØØØØØØØØØØØV afsted
Håber det hjælper

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Ja lige præcis!! Nu har alle dem man sådan rigtig snakker med og kender forholdsvis godt, fået deres små baby'er i armene, hvordan kan man så undgå at blive utålmodig og ville have sin egen i armene lige NU!!??

Præcis Man føler sig virkelig ambivalent! På den ene side: "Åååh hvor er det dejligt for dem og vidunderligt" og på den anden side: "fuck det er snyd". Hehe! men bare vent. Du har din bebs i armene om lidt, og så kan jeg være misundelig på dig

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

nilletøz skriver:

Jeg skal ikke bruge ve støv så sender lige en stor spand af sted til dig

PUUUUUUUSTER VEEEEEEEEEE STØØØØØØØØØØØØØØØØØØV afsted
Håber det hjælper

Tusind tak!!! Jeg håber virkelig også det hjælper!!!

Anmeld

25. september 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Præcis Man føler sig virkelig ambivalent! På den ene side: "Åååh hvor er det dejligt for dem og vidunderligt" og på den anden side: "fuck det er snyd". Hehe! men bare vent. Du har din bebs i armene om lidt, og så kan jeg være misundelig på dig

Iiih, det er alligevel rart nok at have en at være "i samme båd som", for ja det er bare lige præcis sådan jeg har det..

Hehe ja nu må vi jo se, det kan jo også være du overhaler mig indenom og at det så er mig der sidder tilbage totalt misundelig og lettere knotten!!

Anmeld

25. september 2011

nilletøz

BabyBambi skriver:

Tusind tak!!! Jeg håber virkelig også det hjælper!!!

Selv tak...

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at der snart sker noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.