Så nåede jeg også terminsdagen og utålmodigheden er begyndt at melde sig BIG TIME!! 
Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ville sætte forventningerne lavt og indstille mig på at gå 14 dage over tid, så jeg ville undgå denne her utålmodighed og undgå at blive skuffet.. Hmm, men det er nu altså noget svære sagt end gjort synes jeg, især med det KÆÆÆMPE baby-boom der har været i septembergruppen i denne her uge!! *snøøft* 
Og ja jeg troede da også der var noget i gære i går, vi havde nemlig været en tur ude at shoppe og i IKEA og jeg var bare så smadret bagefter og havde de vildeste plukkeveer som nev pænt til, men det blev bare ikke til mere desværre.. ØV ØV!!
Nåh men i stedet tog vi en sidste kæreste-dag, med en hyggelig middag i byen og en tur i biffen og det var suuper dejligt!! 

Men nu er jeg altså klar piger, jeg sidder bare og venter på at bettemanden skal komme, så er I ikke søde at sende mig spandevis af ve-støv, så han forhåbentlig kan melde sin ankomst her en af de næste par dage?? 

Knus og kram - en noooget utålmodig kommende mor!! 
Anmeld