hulu bulu mave hvor er du henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

Vil ikke sige han er en sand engel, men i forhold til de fleste andre på samme alder, syntes jeg han er stille og rolig i forhold til. Ingen trods alder, grimme ord, ond sindethed osv.

han kan godt komme til at sige et grimt ord, men siger med det samme; ej, det var et grimt ord - undskyld mor...

Hvornår er det man med sikkerhed kan se hvad køn det bliver?

Glæder mig til at blive stor, men det er også fordi jeg har fået en bluse med tekst foran på maven; hvem har set mine fødder? og på ryggen; pas på - bred last...

Den med kanelsnegle fik jeg kastet i hovedet da jeg vented frederic... Men det var fordi vi var til bilmesse og en del af dem overnatted hos svigermor/far og der gik det op i at spisekanel snegle konstant...

Omgangs sygen er heldigvis væk, kun tilbage er hoste og snot. Vejer nu her mindre end jeg har gjort de sidste 3 år og kan passe bukser jeg ikke har kunnet passe siden mave med frederic. ikke så sjovt, da der i mine papire står at jeg ikke er en stabil spiser og har meget belastende arbejde - vagter osv. Også derfor jeg ikke har været meget på, har ligget på langs konstant. Når jeg skulle møde 11.30-22.00 stod jeg op, afl frederic i bh og hjem i seng igen, på arbejde, hjem i seng osv. Og sidste uge havde jeg nattevagt, sindsyg jer stadig er træt...

I morgen er jeg 12+0... Og håber at lillefis er i live, hverken vagtlæge eller egen læge ville gøre noget da jeg for nogle uger siden blødte en del... Så aner intet...

han lyder i hvertfald til at have et dejligt Sind
Årh hvor er han kær

Kønnet mener jeg er omkring MD-scaningen (der fik vi det i hvertfald at vide)

Hold da op det lyder godt nok også håret når man også er syg kg gravid du er godt nok sej

Sikke nogle idiotiske læger, da jeg blødte en lille bitte smule blev jeg med det samme sendt til scaning.
Hvor er det groft ohøg vor må det være hårdt at gå i uvished
Hvornår skal du til jm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Barbamama

tak skal du have...

Jo da, alt er til salg... har nemlig kig på en anden karret til nr 2

Ha ha ha hvor godt! Jamen sig lige til hvis I vil sælge den alligevel!

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

michella80 skriver:

Ha ha ha hvor godt! Jamen sig lige til hvis I vil sælge den alligevel!

den er skam tilsalg... Den står blot inde på lillefis's værelse med regnslag over, så der ikke kommer støv og andet ned i den..

Anmeld

8. oktober 2011

Barbamama

den er skam tilsalg... Den står blot inde på lillefis's værelse med regnslag over, så der ikke kommer støv og andet ned i den..

Ok sender dig lige pb

Anmeld

8. oktober 2011

Puslingen skriver:

han lyder i hvertfald til at have et dejligt Sind
Årh hvor er han kær

Kønnet mener jeg er omkring MD-scaningen (der fik vi det i hvertfald at vide)

Hold da op det lyder godt nok også håret når man også er syg kg gravid du er godt nok sej

Sikke nogle idiotiske læger, da jeg blødte en lille bitte smule blev jeg med det samme sendt til scaning.
Hvor er det groft ohøg vor må det være hårdt at gå i uvished
Hvornår skal du til jm?

Det tror jeg også han har og ønsker at det bliver ved...

Dvs omkring uge 19-20? ej kan ikke finde rundt i uger og dage, det gjorde jeg heller ikke med frederic...

Det værste var nok at jeg ikke ville overgive mig til at være syg og gå hjem... Mødte 6.30-16 den uge og inden vi havde rundet kl 9 havde jeg været på toilet 8 gange.. Glad for jeg havde praktikant med... Men over middag spurgte min chef om jeg ikke ville have fri resten af dagen, også kortere fra vores seng og ud på toilet end at skulle finde et toilet på landevejen eller stå og 'spytte' bag lastbil...

Hverken cola eller mariekiks kunne blive nede, så sendte en sms til chef om aftenen at jeg nok måtte holde fri torsdag også... Fredag gik sådan nogenlunde, var dog på toilet en del gange...

Ja for bøvler i forvejen med kvalme og - appetit.

Det er lidt hårdt ikke at vide om der er noget eller ej også fordi jeg har krydset grænsen for abort... Og ovenpå sådan en hård omgang sygehalløj. Men satser på at når jeg stadig har kvalme og - appetit at der er noget...

Nf scanning; 11 okt.

Jm; 3 nov.

Gennemscanning; 6 dec.

Anmeld

9. oktober 2011

2721

Det tror jeg også han har og ønsker at det bliver ved...

Dvs omkring uge 19-20? ej kan ikke finde rundt i uger og dage, det gjorde jeg heller ikke med frederic...

Det værste var nok at jeg ikke ville overgive mig til at være syg og gå hjem... Mødte 6.30-16 den uge og inden vi havde rundet kl 9 havde jeg været på toilet 8 gange.. Glad for jeg havde praktikant med... Men over middag spurgte min chef om jeg ikke ville have fri resten af dagen, også kortere fra vores seng og ud på toilet end at skulle finde et toilet på landevejen eller stå og 'spytte' bag lastbil...

Hverken cola eller mariekiks kunne blive nede, så sendte en sms til chef om aftenen at jeg nok måtte holde fri torsdag også... Fredag gik sådan nogenlunde, var dog på toilet en del gange...

Ja for bøvler i forvejen med kvalme og - appetit.

Det er lidt hårdt ikke at vide om der er noget eller ej også fordi jeg har krydset grænsen for abort... Og ovenpå sådan en hård omgang sygehalløj. Men satser på at når jeg stadig har kvalme og - appetit at der er noget...

Nf scanning; 11 okt.

Jm; 3 nov.

Gennemscanning; 6 dec.

Det kan jeg godt forstå du håber vare ved

Jo det er omkring uge 19-20

Puha du er godt nok sej
Meget betænksomt af din chef at give dig fri

Det kan jeg godt forstå, men altid noget at du stadig har symptomer på at du er gravid
Okay, ja så er der da ikke så længe endnu inden du for vished. Krydser alt hvad der kan krydses. Men nøj hvor syntes jeg det er en elendig behandling du har fået

Anmeld

9. oktober 2011

Puslingen skriver:

Det kan jeg godt forstå du håber vare ved

Jo det er omkring uge 19-20

Puha du er godt nok sej
Meget betænksomt af din chef at give dig fri

Det kan jeg godt forstå, men altid noget at du stadig har symptomer på at du er gravid
Okay, ja så er der da ikke så længe endnu inden du for vished. Krydser alt hvad der kan krydses. Men nøj hvor syntes jeg det er en elendig behandling du har fået

idag da vi rendte rundt uden for sagde vi at nu skulle vi ind og spise, Frederic kigger søgende rundt og spørger; hvor er lillesøster henne? hun skal også med ind...

Vi kunne ikke lade være med at smile..

Ja, chef pia er en kanon chef... Det er et stort familie foretagende derude, og hvor vi alle hver især har forståelse for hinanden. Da vi også kender hinanden fra fritid af, det gør at vi kender hinanden på et helt andet plan end som på en stor virksomhed.

Hun ved jeg er for pligtopfyldende til selv at spørge om lov at gå hjem... Men opkast og tynd mave fungerer bare ikke på sådan en arbejdsplads som vores, også det eneste der kan holde og sende os hjem. Ellers arbejder vi trods lungebetændelse - halsbetændelse - forkølelser osv.

Tæller også bare ned til på tirsdag...

Anmeld

9. oktober 2011

2721

idag da vi rendte rundt uden for sagde vi at nu skulle vi ind og spise, Frederic kigger søgende rundt og spørger; hvor er lillesøster henne? hun skal også med ind...

Vi kunne ikke lade være med at smile..

Ja, chef pia er en kanon chef... Det er et stort familie foretagende derude, og hvor vi alle hver især har forståelse for hinanden. Da vi også kender hinanden fra fritid af, det gør at vi kender hinanden på et helt andet plan end som på en stor virksomhed.

Hun ved jeg er for pligtopfyldende til selv at spørge om lov at gå hjem... Men opkast og tynd mave fungerer bare ikke på sådan en arbejdsplads som vores, også det eneste der kan holde og sende os hjem. Ellers arbejder vi trods lungebetændelse - halsbetændelse - forkølelser osv.

Tæller også bare ned til på tirsdag...

Hvor er han altså herlig

Hold da op i er godt nok nogle seje bananer
Dejligt at i har så godt et sammenhold

Det kan jeg sørme godt forstå du glæder dig til
Håber du giver en Update som er positiv

Anmeld

9. oktober 2011

Tona

Ej, giv mig en mave - eller bare en smule...

I dag 9+6 med nr 2 og er stadig flad som en pandekage.

Går nogle gange og tvivler på om der overhovedet er nogen hjemme derinde...

Frederic er helt overbevist om at det er en lillesøster han skal have... Han har en kæmpe hule oppe i træ og den ene dag bad han om alt sit lyserøde kridt. Spurgte ham hvad han laved og fik dette svar; maler mit gulv lyserødt, for så kan lillesøster nemlig lege sammen med mig herhoppe i hulen.

Da vi var på genbrug fandt han denne kjole som lillesøster bare måtte have...

Hvor fint...tillykke

På en måde må det nu også være dejligt ikke at have fået så meget mave på med det samme, for ellers har man jo absolut ikke mulighed for at skjule det lidt hvis man gerne vil det. Du bliver garenteret rigtig smuk gravid med en fin mave

Anmeld

9. oktober 2011

Puslingen skriver:

Hvor er han altså herlig

Hold da op i er godt nok nogle seje bananer
Dejligt at i har så godt et sammenhold

Det kan jeg sørme godt forstå du glæder dig til
Håber du giver en Update som er positiv

Ja det er vi.. Men det er også fordi vi ved at når vi er en mand nede - så skal de andre rende med mere fart...

Skal nok give en update...

Lige blev kaldt på arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.