Puslingen skriver:
Ja, det må man Sige han gør
det tror jeg gerne han bliver han lyder til at være et meget betænksomt barn
Ja, det bliver da rigtig spændene at se om han får ret
for mange kanel snegle LOL.
Ja det er så fesen en periode
Øv Altså, det lyder ikke rart håber du går fri fra nu af
Men syntes faktisk heller ikke jeg har læst noget fra dig af siden du skrev du var gravid
Men det r nu meget sjovt at se billed af hvordan du ser ud
Vil ikke sige han er en sand engel, men i forhold til de fleste andre på samme alder, syntes jeg han er stille og rolig i forhold til. Ingen trods alder, grimme ord, ond sindethed osv.
han kan godt komme til at sige et grimt ord, men siger med det samme; ej, det var et grimt ord - undskyld mor...
Hvornår er det man med sikkerhed kan se hvad køn det bliver?
Glæder mig til at blive stor, men det er også fordi jeg har fået en bluse med tekst foran på maven; hvem har set mine fødder? og på ryggen; pas på - bred last...
Den med kanelsnegle fik jeg kastet i hovedet da jeg vented frederic... Men det var fordi vi var til bilmesse og en del af dem overnatted hos svigermor/far og der gik det op i at spisekanel snegle konstant...
Omgangs sygen er heldigvis væk, kun tilbage er hoste og snot. Vejer nu her mindre end jeg har gjort de sidste 3 år og kan passe bukser jeg ikke har kunnet passe siden mave med frederic. ikke så sjovt, da der i mine papire står at jeg ikke er en stabil spiser og har meget belastende arbejde - vagter osv. Også derfor jeg ikke har været meget på, har ligget på langs konstant. Når jeg skulle møde 11.30-22.00 stod jeg op, afl frederic i bh og hjem i seng igen, på arbejde, hjem i seng osv. Og sidste uge havde jeg nattevagt, sindsyg jer stadig er træt...
I morgen er jeg 12+0... Og håber at lillefis er i live, hverken vagtlæge eller egen læge ville gøre noget da jeg for nogle uger siden blødte en del... Så aner intet...
Anmeld