hulu bulu mave hvor er du henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Giraffen skriver:

nåårh hvor er han dejlig  og maven ska helt sikkert nok komme men hold da fast hvor flot en mave du har når du allerede har været højgravid en gang

ja den skal nok komme, med frederic tog det også tid...

Og tak... det er også over 3 år siden jeg var gravid sidst, men sidste gang tog jeg 14 kg på og denne gang går vægten den anden vej.

er sikker på han nok skal blive en storebror med stort S..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Nessie

han elsker selv pink og lyserød, men så meget dreng som han er - gør det intet...

Men sødt han allerede tænker på at skulle lege med lillesøster/bror... Må da næsten håbe det bliver en pige denne gang... 

Og tak, den er rigtig sød med det der puf halløj skørt...

Min dreng elsker også lyserød, synes det er meget sjovt

Vi for en lillesøster, så Frederic kan få levet sin lyserøde prinsessedrøm ud

Anmeld

25. september 2011

B&J

mon ikke maven snart kommer det håber jeg da..

og håber Frederic har ret når han ønsker sig en lille søster, også meget kærlig den super mand dog kan slynge ud

Anmeld

25. september 2011

Giraffen

Mor til Frederic skriver:

ja den skal nok komme, med frederic tog det også tid...

Og tak... det er også over 3 år siden jeg var gravid sidst, men sidste gang tog jeg 14 kg på og denne gang går vægten den anden vej.

er sikker på han nok skal blive en storebror med stort S..

jaa han er hvertfald så skøn, har godt lagt mærke til ham før, den lille charmetrold

Anmeld

1. oktober 2011

Barbamama

Neeeej er du gravid?!!! Det er da lige gået min næse forbi!!! Tillykke!!! Så sælger du måske ikke din barnevogn alligevel??? Havde nemlig kraftigt overvejet at købe den!!!!

Anmeld

8. oktober 2011

michella80 skriver:

Neeeej er du gravid?!!! Det er da lige gået min næse forbi!!! Tillykke!!! Så sælger du måske ikke din barnevogn alligevel??? Havde nemlig kraftigt overvejet at købe den!!!!

tak skal du have...

Jo da, alt er til salg... har nemlig kig på en anden karret til nr 2

Anmeld

8. oktober 2011

2721

Årh hvor er han altså dejlig ham Frederic
Allerede en betænksom storebror bliver spændene og se om han får ret
Håber snart den ønskede mave dukker op omend jeg ikke ville klage over at se ud som dig-gravid eller ej

Anmeld

8. oktober 2011

Puslingen skriver:

Årh hvor er han altså dejlig ham Frederic
Allerede en betænksom storebror bliver spændene og se om han får ret
Håber snart den ønskede mave dukker op omend jeg ikke ville klage over at se ud som dig-gravid eller ej

Ja han tænker meget på 'baby i maven'... Er sikker på han bliver en kanon storebror og er spændt på om han får ret...

Maven kan anes, men ligner blot en der har spist for mange kanel snegle...

Har ikke været så meget på, har været ramt af flere dages omgangs syge.. Oveni vægt tab, svimmel og ekstrem træt.

Anmeld

8. oktober 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

Ja han tænker meget på 'baby i maven'... Er sikker på han bliver en kanon storebror og er spændt på om han får ret...

Maven kan anes, men ligner blot en der har spist for mange kanel snegle...

Har ikke været så meget på, har været ramt af flere dages omgangs syge.. Oveni vægt tab, svimmel og ekstrem træt.

Ja, det må man Sige han gør det tror jeg gerne han bliver han lyder til at være et meget betænksomt barn
Ja, det bliver da rigtig spændene at se om han får ret

for mange kanel snegle LOL.
Ja det er så fesen en periode

Øv Altså, det lyder ikke rart håber du går fri fra nu af
Men syntes faktisk heller ikke jeg har læst noget fra dig af siden du skrev du var gravid
Men det r nu meget sjovt at se billed af hvordan du ser ud

Anmeld

8. oktober 2011

Puslingen skriver:

Ja, det må man Sige han gør det tror jeg gerne han bliver han lyder til at være et meget betænksomt barn
Ja, det bliver da rigtig spændene at se om han får ret

for mange kanel snegle LOL.
Ja det er så fesen en periode

Øv Altså, det lyder ikke rart håber du går fri fra nu af
Men syntes faktisk heller ikke jeg har læst noget fra dig af siden du skrev du var gravid
Men det r nu meget sjovt at se billed af hvordan du ser ud

Vil ikke sige han er en sand engel, men i forhold til de fleste andre på samme alder, syntes jeg han er stille og rolig i forhold til. Ingen trods alder, grimme ord, ond sindethed osv.

han kan godt komme til at sige et grimt ord, men siger med det samme; ej, det var et grimt ord - undskyld mor...

Hvornår er det man med sikkerhed kan se hvad køn det bliver?

Glæder mig til at blive stor, men det er også fordi jeg har fået en bluse med tekst foran på maven; hvem har set mine fødder? og på ryggen; pas på - bred last...

Den med kanelsnegle fik jeg kastet i hovedet da jeg vented frederic... Men det var fordi vi var til bilmesse og en del af dem overnatted hos svigermor/far og der gik det op i at spisekanel snegle konstant...

Omgangs sygen er heldigvis væk, kun tilbage er hoste og snot. Vejer nu her mindre end jeg har gjort de sidste 3 år og kan passe bukser jeg ikke har kunnet passe siden mave med frederic. ikke så sjovt, da der i mine papire står at jeg ikke er en stabil spiser og har meget belastende arbejde - vagter osv. Også derfor jeg ikke har været meget på, har ligget på langs konstant. Når jeg skulle møde 11.30-22.00 stod jeg op, afl frederic i bh og hjem i seng igen, på arbejde, hjem i seng osv. Og sidste uge havde jeg nattevagt, sindsyg jer stadig er træt...

I morgen er jeg 12+0... Og håber at lillefis er i live, hverken vagtlæge eller egen læge ville gøre noget da jeg for nogle uger siden blødte en del... Så aner intet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.