Sex gør ondt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har lige brug fro lidt hjælp. Det er mig, der står bag indlægget "Jeg tager ALDRIG P-piller igen".

Jeg stoppede med p-piller for snart fem måneder siden, og har imellemtiden haft en SA

Mit problem er, at jeg er på dag 25 i min cyklus, og i går og i dag, da min kæreste og jeg havde sex, havde jeg simpelthen SÅ ondt bagefter - sådan inde i skeden. Det føles ligesom om, når man lige har mødt hinanden og har sex hele natten igennem - sådan en lidt "slidt" sviende fornemmelse (undskyld detaljerne) Forskellen er bare, at vi altså kun havde sex én gang i går og én gang i dag, og det var ikke noget vildt outreret eller noget. De sidste fire dage har jeg også haft sådan noget hvidt klistret udflåd lugter ikke), og da vi havde sex for ca. fem dage siden, blev vi nødt til at stoppe, da det fremkaldte menstruationssmerter hos mig

Er der nogen, der har prøvet noget lignende - og som evt. har kunnet forklare det med en positiv graviditetstest lidt efter

Jeg har testdag på mandag, men tog en test i går, som var negativ (kunne ikke dy mig) Meen pga. p-pillestop og SA, er jeg endnu ikke sikker på min cyklus, så har bare regnet testdag som 28 dage efter start på sidste mens.

Please kom med nogle kommentarer, da jeg simpelthen er vildt forvirret, og ikke så glad for tanken om, at sex gør ondt

På forhånd tusind tak for jeres svar

Uhh... P.S. i går var vi til en fest, og jeg drak kun en enkelt velkomstdrink med næsten ingen alkohol i. Jeg stod så og sludrede med en fyr, jeg ikke kender, og pludselig blev jeg bare SÅ dårlig, og jeg måtte sætte mig ned på en stol for ikke at besvime - simpelthen SÅ pinligt overfor et totalt fremmed menneske Han tog det nu meget pænt. Jeg tænker, at det måske var pga. røg. Det var en af de der privatfester, hvor det af ukendte årsager er tilladt at ryge indenfor, så der var rigtig meget røg i luften Men sammen med de andet, kan man jo ikke lade være med at undre sig/håde lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen, der har et bud??

Anmeld

25. september 2011

Vivian87

Sådan havde jeg det også, og jeg testede positiv 2 uger efter at have haft den oplevelse - men jeg tror desværre ikke du kan regne med at det er tegn på graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.