Kunne det være en graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. september 2011

WantingBaby2012

Go'aften tøser

Ja enten så er min krop totalt forvirret igen, eller også er jeg måske gravid? 

Jeg har de sidste 5 måneder haft en regelmæssig cyklus på 32-33 dage efter p-pille stop i november. 

Men så imorges blødte jeg lidt. Og senere på dagen var der ingenting eller meget lidt . Her til aften ingenting! 

Har læst at det for nogle er ganske normalt at man bløder en lille smule, lidt før, eller der hvor mens normalt dukker op - hvor det senere viser sig at man er gravid... 

Ville man kunne teste positiv nu, hvis jeg skulle være gravid?

Nogen som har oplevet det og vil dele deres erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

WantingBaby2012

Ups, glemte at skrive at det idag "kun" er dag 29 i cyklus!

Kom glad

Anmeld

24. september 2011

Peanut

WantingBaby2012 skriver:

Go'aften tøser

Ja enten så er min krop totalt forvirret igen, eller også er jeg måske gravid? 

Jeg har de sidste 5 måneder haft en regelmæssig cyklus på 32-33 dage efter p-pille stop i november. 

Men så imorges blødte jeg lidt. Og senere på dagen var der ingenting eller meget lidt . Her til aften ingenting! 

Har læst at det for nogle er ganske normalt at man bløder en lille smule, lidt før, eller der hvor mens normalt dukker op - hvor det senere viser sig at man er gravid... 

Ville man kunne teste positiv nu, hvis jeg skulle være gravid?

Nogen som har oplevet det og vil dele deres erfaringer? 

Uha, det er svært at sige.

Men min mens var også regelmæssig de første 4-5 mdr efter p-pillestop, og så begyndte den så småt at blive uregelmæssig, og er det stadig. Jeg bløder ofte en lille plet, også 2-3 dage efter kommer den rigtige mens - så jeg ville ikke sætte mine håb alt for højt op, hvis jeg var dig  

Anmeld

24. september 2011

WantingBaby2012

Peanut skriver:

Uha, det er svært at sige.

Men min mens var også regelmæssig de første 4-5 mdr efter p-pillestop, og så begyndte den så småt at blive uregelmæssig, og er det stadig. Jeg bløder ofte en lille plet, også 2-3 dage efter kommer den rigtige mens - så jeg ville ikke sætte mine håb alt for højt op, hvis jeg var dig  

Øv hvor irriterende 

Håber virkelig ikke at min krop skal til at lave ballade med mig nu!! Nu gik det jo lige så godt... 

Men har ellers bare ikke oplevet at der kom blod FØR forventet mens... Heller ikke engang da min cyklus slet ikke var blevet regelmæssig endnu - der kom den altid senere og senere...

Hvor længe har i prøvet nu?

Anmeld

24. september 2011

henh01

Prøv at test så får du dig måske en afklaring.

Anmeld

24. september 2011

WantingBaby2012

henh01 skriver:

Prøv at test så får du dig måske en afklaring.

Tjaa.. testede igår - negativ! Men iflg. min cyklus bør jeg også først have testdag på tirsdag... 

Og den lille smule blod idag på dag 29, som ellers plejer at komme på dag 32... Så tænker man da sit...  

Anmeld

25. september 2011

Peanut

WantingBaby2012 skriver:

Øv hvor irriterende 

Håber virkelig ikke at min krop skal til at lave ballade med mig nu!! Nu gik det jo lige så godt... 

Men har ellers bare ikke oplevet at der kom blod FØR forventet mens... Heller ikke engang da min cyklus slet ikke var blevet regelmæssig endnu - der kom den altid senere og senere...

Hvor længe har i prøvet nu?

Smed pillerne til 1. marts, og vi startede med projektet i juni/juli - så ca 5 mdr har vi prøvet 

Held og lykke til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.