Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er ikke alene. Kunne mærke lille-pigen første gang da jeg var 12+ mærkedes som om der var en lille "reje" der spjættede rundt derinde.. det var der vel på sin vis også.. hehe..
og jeg er førstegangs gravid.
-Sheila (40+6 og utålmodig..)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Hvad er normalt?? Der er masser af kvinder der mærker liv længe før.Personligt mærkede jeg liv da jeg var præcis 3 mdr henne med de første to og 9 uger med nr tre. KærligstSussie
Hvad er normalt??
Der er masser af kvinder der mærker liv længe før.Personligt mærkede jeg liv da jeg var præcis 3 mdr henne med de første to og 9 uger med nr tre.
KærligstSussie
Tak for dit svar ! Det er da beroligende
Det er lidt overvældende når jordemoderen samtidig også har sagt at min livmoder er stor, for jeg er i forvejen sat over en uge tidligere end jeg selv havde regnet med
Muhmi skriver: Ja... Selvom jeg er en tyk kvinde så kunne jeg mærke liv da jeg var 11+ men meget liv siden jeg var 16+
Ja... Selvom jeg er en tyk kvinde så kunne jeg mærke liv da jeg var 11+ men meget liv siden jeg var 16+
Mange tak, det er virkelig rart at vide der er andre der har det som mig
Synes det har virket så mærkelig, for folk har jo ikke rigtigt troet på mig når jeg har fortalt det.. Så tak
Mom In The Making skriver: Du er ikke alene. Kunne mærke lille-pigen første gang da jeg var 12+ mærkedes som om der var en lille "reje" der spjættede rundt derinde.. det var der vel på sin vis også.. hehe.. og jeg er førstegangs gravid. -Sheila (40+6 og utålmodig..)
Tak, det er virkelig rart at vide man ikke er helt skør xD
- Sender lidt vestøv til dig
Drømme skriver: Tak, det er virkelig rart at vide man ikke er helt skør xD - Sender lidt vestøv til dig
Np.
og mange tak.. I really need it.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128