Tynen skriver:
Jeg går jo meget og overvejer det JM-halløj, men samtidig er jeg bange for om det hele kan komme til at fungere hvis jeg for gud ved hvilken gang siger mit job op i BB for at prøve nye udfordringer!
Min chef tager mig ikke tilbage en 4. gang fordi det nye : Ikke liiige er mig alligevel!
Den sang har han vist hørt lidt for tit - Stakkels mand ;)
Er det "optimalt" at have et arbejde som det(JM) - Altså kan det kombineres med familie osv.
Selvfølgelig kan det kombineres - Lidt svært at forklare - Men kommer det til at tage for meget af "familietiden" mht. underlige arbejdstider osv.
Er jeg stærk nok til det?
Hvordan er vagterne og hvor mange dage arbejder man om natten?
Og er det i virkeligheden det jeg vil fordi jeg ikke kan "komme på andet"?
IHH! Orker sgu snart ikke at gå og tumle rundt med det mere.
Kan man ikke finde info om det et sted?
Trine - Der virkelig mangler en åbenbaring!! Big time!!
altså du Tynen...et jobskifte skal man aldrig gøre mens man er forvirret og har 100 tanker flyvende...
du har jo i grunden et godt job nu...ik....som du er glad for, som du kan...og som kan give brød på bordet...
måske var det en ide at beholde det...starte op efter din barsel...og først der forstå hvordan dagligdagen med et barn der skal afleveres tidligt fungere...tag en periode hvor du lure af hvor frustrerende det er når dp er syg, eller stella er syg...
når du ved det bedre...så kan du også meget bedre forholde dig til om du er parat til at putte lektier, studier og nye arbejdstider ind i planen...
du kan jo bare nu sætte dig for at du vil læse en bog...lad os sige på fjorten dage...og se om der er plads til det...for små børn, lektier, og skolegang er bare døden fra lybeck....
bare mit råd...
ingen hjælp i grunden...øv
stort knus fra sloggi....som savner fulltid her på nb i de her dage
Anmeld