Hvis jeg gik på HF, ville jeg nok vente til bagefter! Self. er der mange der klarer den, men du ved aldrig hvilken graviditet du får. Jeg blev gravid under uddannelse, men det var på universitetet. Og jeg havde kun en ca. 5 skemalagte timer pr. uge dette semester, hvoraf jeg skippede en del og læste op selv i stedet for forelæsninger. DÉT var benhårdt som gravid (men endte med topkarakter). Og jeg tænker bare.. Jeg har endda haft en nem graviditet. Så jeg tør ikke tænke på hvordan jeg ville klare en evt. hård graviditet på et studie, hvor der er mange skemalagte timer.
Ydermere tænker jeg på, hvordan du vil gøre med barsel? Én ting er at holde barsel på fx uni, hvor der ikke på dén måde (i hvert fald på mit studie) er nogen sammenhæng mellem de forskellige semestre.. Men på et studie som HF er det straks noget andet.
Igen: Flere har klaret det, måske kan du også! Men du kan aldrig vide, om du får den værste graviditet og må sygemeldes med bækkenløsning osv., eller om du får en nem graviditet, hvor du bare kan flyve gennem dagene. Alene af den årsag ville jeg vente til jeg var færdig med HF
Anmeld