Så kom Johanne endelig til verden :-) med billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Troldemommi

Hej alle

mange tak for jeres lykønskninger og pæne ord om vores lille skat :-)

Det er da bare det vildeste at blive mor og far nu ved jeg hvordan mange af jer har det :-) tænk at sådan et lille væsen kan ændre så mange ting

Go søndag til jer alle

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Troldemommi

Katte87 skriver:

Endelig kom hun! Rigtig stort tillykke med hende 

Du må endelig opdatere os med fødselsdata i septembergruppen når du har tid og overskud!

Hejsa kan du ikke lige fortælle mig hvor det er henne jeg kan komme med opdateringer til septembergruppen, jeg kan simpelthen ikke huske/finde det :-)

Tror min ammehjerne er gået i gang :-)

Monica

Anmeld

28. september 2011

birthee

tillykke, hvor er hun fin!!! Hvad vejede hun og længden???

Anmeld

28. september 2011

Troldemommi

birthee skriver:

tillykke, hvor er hun fin!!! Hvad vejede hun og længden???

hej og mange tak hun vejede 3335 gram og målte 53 cm :-)

Jordemoderen have skudt hende til at veje ca 3700-3800 gram så der snød hun os :-)

Monica

Anmeld

28. september 2011

birthee

Monica P skriver:

hej og mange tak hun vejede 3335 gram og målte 53 cm :-)

Jordemoderen have skudt hende til at veje ca 3700-3800 gram så der snød hun os :-)

Monica

Så har hun nok bare taget den tid i "ovnen" hun skulle  Min dreng vejede 3650 gram, han er født 9 dage før termin... Min pige vejede 3560 gram, og er født 4 dage før termin... de var begge 56 cm lange, så nogle halvstore børn...

Anmeld

28. september 2011

Ka+Ma=Be

Monica P skriver:

Hejsa kan du ikke lige fortælle mig hvor det er henne jeg kan komme med opdateringer til septembergruppen, jeg kan simpelthen ikke huske/finde det :-)

Tror min ammehjerne er gået i gang :-)

Monica

Det er også lidt forvirrende efter layout'et er lavet om Men du trykker på debatterne - også finder du mødregrupperne → september 2011 → fødselsliste Du kan også skrive det her - så sætter jeg det ind

Anmeld

28. september 2011

Moms

Tillykke!

Jeg er nysgerrig: fik du valget mellem at prøve fødsel eller fik du bare besked på at det skulle være kejsersnit?

Moms

Anmeld

28. september 2011

Muhmi

Hvor er hun smuk!!!

Anmeld

28. september 2011

Troldemommi

Moms skriver:

Tillykke!

Jeg er nysgerrig: fik du valget mellem at prøve fødsel eller fik du bare besked på at det skulle være kejsersnit?

Moms

Jeg fik et valg men lægen anbefalede klart at jeg skulle have et kejsersnit og i sådan en situation hørte jeg efter hvad fagfolkene sagde, turde ikke risikere noget og det har jeg ikke fortrudt når jeg ser på mit lille vidunder idag :-)

Anmeld

28. september 2011

SussieThyssen

Stort tillykke med prinsessen.

Det er jo altid et mirakel, når der kommer en lille ny til verden.
I ønskes alt det bedste i fremtiden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.