Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med jeres prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med hende!
STORT tillykke med hende
hvor er hun yndig,
man får helt selv lyst til at få en mere(;
tillykke med hende hun er rigtig smuk
Tillykke med den smukke pige
Monica P skriver: Så kom hun endelig :-) Jeg havde termin Den 8 September men da hun ikke havde travlt forlængede hun sit ophold på hotel gravid mave med 13 dage :-) Natten før jeg skulle være blevet sat i gang gik vandet det sev ud af mig i flere timer og da det var sket meldte veerne sin ankomst :-) Vi kørte på sygehuset hvor de så opdagede at hun lå med sine fusser dybt begravet i mit bækken, så hun blev taget med kejsersnit kl 9.59 onsdag den 21 September 2011 og vores liv er for altid forandret :-D Hun er den dejligste lille pige, hendes mor og far forguder hende allerede Her kommer der da lige et lille billede af vores lille skat Monica :-) verdens lykkeligste mor
Så kom hun endelig :-) Jeg havde termin Den 8 September men da hun ikke havde travlt forlængede hun sit ophold på hotel gravid mave med 13 dage :-)
Natten før jeg skulle være blevet sat i gang gik vandet det sev ud af mig i flere timer og da det var sket meldte veerne sin ankomst :-)
Vi kørte på sygehuset hvor de så opdagede at hun lå med sine fusser dybt begravet i mit bækken, så hun blev taget med kejsersnit kl 9.59 onsdag den 21 September 2011
og vores liv er for altid forandret :-D
Hun er den dejligste lille pige, hendes mor og far forguder hende allerede
Her kommer der da lige et lille billede af vores lille skat
Monica :-) verdens lykkeligste mor
Hvor er hun smuk - stort tillykke
Hvor er hun kær. Stort tillykke med hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128