Syet forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

bette

Anonym skriver:

Åh det er jeg ked af at høre, det var da træls for dig!!

Hvordan foregik operationen? Bedøvelse? Og hvor længe havde du ondt bagefter?

altså første gang blev jeg lagt i fuld narkose og holdte mig stadig i skridtet når jeg stod i en kø 2 måneder efter... 

her anden gang var også under fuld narkose.. og der gik der 14 dage før det ik gjorde ondt mere.. men trådene ville ikke opløses.. og jeg sprak en smule i syningen men trådene sad der heldigvis stadig.. men ja.

3 gang kan jeg så ikke berette om endnu:) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

bette

man kommer ind som hvis man skulle opereres ved noget andet.. ligger på sådan en briks. og benene oppe i bøjlerne som skulle du føde.. og så får man sådan noget varme halløj på benene og så kommer de bedøvelse i din blodåre og du ligger og trækker vejret i en maske.. og så falder du i søvn.. ofte får man lov at få isbind på bagefter.. men ellers er operationen ambulant.. dvs hjem samme dag

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

altså første gang blev jeg lagt i fuld narkose og holdte mig stadig i skridtet når jeg stod i en kø 2 måneder efter... 

her anden gang var også under fuld narkose.. og der gik der 14 dage før det ik gjorde ondt mere.. men trådene ville ikke opløses.. og jeg sprak en smule i syningen men trådene sad der heldigvis stadig.. men ja.

3 gang kan jeg så ikke berette om endnu 

Puha.. jeg troede faktisk de gjorde det i lokalbedøvelse... 

Hvor er det synd for dig du skal bøvle så meget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.