Syet forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.272 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2011

Anonym trådstarter

Har du erfaring med at blive syet forkert efter fødsel?

Hvordan "opdagede" du det?

Hvad blev der gjort?

Jeg tror måske at jeg er syet skævt, uden helt at kunne forklare hvorfor. Når jeg skal af med afføring presser det virkelig meget på mit mellemkød - indefra - uden at gøre rigtig ondt. Jeg har ikke hård mave, holder mig ikke og har ellers ingen problemer med afføring.

Jeg fødte for 6 mdr. siden, fik 2 sting udenpå i mellemkødet, og 1 sting indvendigt. Jeg fik også 2 sting i den ene skamlæbe. Når jeg mærker efter, føles det lidt som om, at syningerne i mellemkødet, som jo burde sidde midtfor i åbningen, sidder trukket lidt til venstere...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

K&S

Anonym skriver:

Har du erfaring med at blive syet forkert efter fødsel?

Hvordan "opdagede" du det?

Hvad blev der gjort?

Jeg tror måske at jeg er syet skævt, uden helt at kunne forklare hvorfor. Når jeg skal af med afføring presser det virkelig meget på mit mellemkød - indefra - uden at gøre rigtig ondt. Jeg har ikke hård mave, holder mig ikke og har ellers ingen problemer med afføring.

Jeg fødte for 6 mdr. siden, fik 2 sting udenpå i mellemkødet, og 1 sting indvendigt. Jeg fik også 2 sting i den ene skamlæbe. Når jeg mærker efter, føles det lidt som om, at syningerne i mellemkødet, som jo burde sidde midtfor i åbningen, sidder trukket lidt til venstere...  

Tjekkede lægen ikke dine syninger ved 8 ugers undersøgelsen? Ellers ville jeg lige ringe og få en tid, så du kan få tjekket dem, for det er da ubehageligt

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Tjekkede lægen ikke dine syninger ved 8 ugers undersøgelsen? Ellers ville jeg lige ringe og få en tid, så du kan få tjekket dem, for det er da ubehageligt

Jo det blev tjekket og han sagde at alt var groet fint sammen og jeg kneb fint. 

Men jeg tror også det er helet pænt, der er bare noget der føles forkert... 

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Tror simpelthen ikke at 2 sting er nok til at sy skævt, men altså mange ting ved kroppen bliver anderledes efter en fødsel.

Jeg fik selv mere end 50 sting hvilket jeg også døjede med lang tid efter. Men tag en snak med lægen om det men tvivler på at det kan være syet skævt med kun 2 sting.

Anmeld

23. september 2011

K&S

Anonym skriver:

Jo det blev tjekket og han sagde at alt var groet fint sammen og jeg kneb fint. 

Men jeg tror også det er helet pænt, der er bare noget der føles forkert... 

Ring til lægen og hør hvad h*n siger - men det kan altså også være det "bare" føles anderledes, efter du har født. Det gør det også hos mig

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Tror simpelthen ikke at 2 sting er nok til at sy skævt, men altså mange ting ved kroppen bliver anderledes efter en fødsel.

Jeg fik selv mere end 50 sting hvilket jeg også døjede med lang tid efter. Men tag en snak med lægen om det men tvivler på at det kan være syet skævt med kun 2 sting.

Det kan du have ret i - det har jeg slet ikke tænkt over... Altså at det måske er så lidt der er syet, at det ikke kan være skævt... 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

- men det kan altså også være det "bare" føles anderledes, efter du har født. Det gør det også hos mig

Og det gør heller ikke ondt eller hvad, men føles bare ikke som det plejer?

Anmeld

23. september 2011

K&S

Anonym skriver:

Og det gør heller ikke ondt eller hvad, men føles bare ikke som det plejer?

Nej, det gør ikke ondt, det føles bare anderledes.

Anmeld

23. september 2011

bette

jeg sprækkede så det hele både ringmusklen og det.. 
og de syede mig slet ik ordentligt.. havde intet mellemkød.. og der var muskler de ik havde syet sammen..

så efter 4 år siger min læge pludselig under en undersøgelse.. at jeg altså burde kunne knibe bedre (havde født for 3 måneder siden på det tidspunkt og det var 4 år siden jeg fødte hvor jeg sprak det hele)

og hun synes godt nok også jeg var meget åben..

røøøøv det havde jeg så været i 4 år mens hun bare havde sagt at jeg skulle lave mine knibe øvelser.. sådan en tumpe..

blev så reopereret igen.. men fandeme om tumpen igen ik har gjort sit job ordentligt.. denne gang fik hun musklerne med.. dog ik huden. arrgh røv med øre..

så nu skal jeg derind 3. gang suk..

så har du mistanke..få det undersøgt med det samme 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

jeg sprækkede så det hele både ringmusklen og det.. 
og de syede mig slet ik ordentligt.. havde intet mellemkød.. og der var muskler de ik havde syet sammen..

så efter 4 år siger min læge pludselig under en undersøgelse.. at jeg altså burde kunne knibe bedre (havde født for 3 måneder siden på det tidspunkt og det var 4 år siden jeg fødte hvor jeg sprak det hele)

og hun synes godt nok også jeg var meget åben..

røøøøv det havde jeg så været i 4 år mens hun bare havde sagt at jeg skulle lave mine knibe øvelser.. sådan en tumpe..

blev så reopereret igen.. men fandeme om tumpen igen ik har gjort sit job ordentligt.. denne gang fik hun musklerne med.. dog ik huden. arrgh røv med øre..

så nu skal jeg derind 3. gang suk..

så har du mistanke..få det undersøgt med det samme 

Åh det er jeg ked af at høre, det var da træls for dig!!

Hvordan foregik operationen? Bedøvelse? Og hvor længe havde du ondt bagefter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.