Så skete det... :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

På mandag er jeg 23 uger, så der er lidt vej endnu..

Ja, så kan jeg godt se du har lidt tid igen men du skal nok klare den ... men husk, det er vigtigt at passe på dig selv og lytte til din krop, ikke overanstrenge sig og tro man kan klare en helveds masse, tro mig - det giver bagslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Ja, så kan jeg godt se du har lidt tid igen men du skal nok klare den ... men husk, det er vigtigt at passe på dig selv og lytte til din krop, ikke overanstrenge sig og tro man kan klare en helveds masse, tro mig - det giver bagslag.

Jahhh, tog nok også lægens ord lidt for useriøst kan jeg mærke i dag. Har været godt i gang det meste af dagen, og så her til aften ville jeg lige tage en time på øjet og NØJ hvor skulle jeg kæmpe mig selv ud af sengen bagefter  Kunne ikke gå, kunne ikke sidde, kunne heller ikke ligge da jeg endelig var kommet halvvejs op.. Og så skulle lille pigen selvfølgelig sparke ind på blæren, så tisse skulle jeg også

Men ja, jeg klarer det! Det er jeg nødt til  For min lille piges skyld

Anmeld

23. september 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Jahhh, tog nok også lægens ord lidt for useriøst kan jeg mærke i dag. Har været godt i gang det meste af dagen, og så her til aften ville jeg lige tage en time på øjet og NØJ hvor skulle jeg kæmpe mig selv ud af sengen bagefter  Kunne ikke gå, kunne ikke sidde, kunne heller ikke ligge da jeg endelig var kommet halvvejs op.. Og så skulle lille pigen selvfølgelig sparke ind på blæren, så tisse skulle jeg også

Men ja, jeg klarer det! Det er jeg nødt til  For min lille piges skyld

Ja, jeg kender det alt for godt selv desværre ...

Her har jeg også enormt svært ved at indstille mig på at jeg ikke må overanstrenge mig, løfte ting osv.

Min jordemoder så allerhelst at jeg lå på sofaen det sidste stykke tid, men det er jeg virkelig dårlig til.

Min bækkenløsning er så også fordelt overalt i bækkenet, fra lænden og hele vejen rundt, om hofterne, skambenet og helt ned til inderlårene. har du fået anbefalet et bælte som kan aflaste?

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Nej, det er jeg ikke.. Men mit går også i lænden, og ned i selve låret og URGH de skide smerter..

Er 'kun' blevet henvist til akupunktur og fysioterapi, og håber virkelig det kan hjælpe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.