Så skete det... :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Anonym trådstarter

...bækkenløsning! Jeg har haft oprettet en anonym tråd, hvor de der svarede egentlig bare anbefalede mig til at tage til læge! Og egentlig er jeg bare så ked af mit svar, at jeg aller mest slet ikke har lyst til at vide hvad der egentlig er galt.

Men sådan ligger landet jo ikke. Jeg har bækkenløsning! Hvor er det skide uretfærdigt! Jeg går på HF, og rektor råder mig til, at droppe ud og starte forfra til august igen! MEN DET VIL JEG JO IKKE  For en gangs skyld er jeg så godt med i skolen og forstår nogenlunde hvad der sker...  Årh hvor er det surt!!

Lige nu ved jeg hverken hat eller hale, op eller ned.. Vil bare... have det godt

Sorry, men jeg skulle lige ud med det..

P.S FOR FANDEN DE LORTE SMERTER!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Anonym trådstarter

Ej for f*****... Jeg skulle ikke være anonym!! Hm. Nå, jeg er altså rikkeregnbue

Anmeld

23. september 2011

Filippa & Liva

Jeg forstår dig fuldt ud og kan kun sige at jeg desværre kender det alt for godt ...

Jeg læste til sygeplejerske men måtte også droppe mit studie og mine eksamener da jeg blev sygemeldt med hyperemesis (voldsom kvalme og opklastning) allerede fra uge 7 i min graviditet.

Nu døjer jeg også med bækkenløsning og giver dig ret i at de skide smerter tager livet af én. ØV!

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud og kan kun sige at jeg desværre kender det alt for godt ...

Jeg læste til sygeplejerske men måtte også droppe mit studie og mine eksamener da jeg blev sygemeldt med hyperemesis (voldsom kvalme og opklastning) allerede fra uge 7 i min graviditet.

Nu døjer jeg også med bækkenløsning og giver dig ret i at de skide smerter tager livet af én. ØV!

Det er uretfærdigt....  Men det er nok det jeg får, fordi jeg ellers har en for let graviditet

Anmeld

23. september 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Det er uretfærdigt....  Men det er nok det jeg får, fordi jeg ellers har en for let graviditet

Ja, det er rigtig øv at døje med.

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men jeg kan heldigvis meget snart se en ende på det! Kan hverken gå, sidde eller ligge uden at have voldsomme smerter i mit bækken.

Anmeld

23. september 2011

baby012

Kender det alt for godt  

Har også selv lige fået det konstateret. og ja det gør F*****G ondt  

Jeg går også på HF. men jeg er modsat dig blevet opfordret til at fortsætte, det tager dog lidt ekstra tid at komme op på 2. når der er timer deroppe.. men man kan altså sagtens klare det alligevel- 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Kender det alt for godt  

Har også selv lige fået det konstateret. og ja det gør F*****G ondt  

Jeg går også på HF. men jeg er modsat dig blevet opfordret til at fortsætte, det tager dog lidt ekstra tid at komme op på 2. når der er timer deroppe.. men man kan altså sagtens klare det alligevel- 

Jeg har klasseværelse på 2. sal, og min læge sagde rent ud, at jeg så meget som muligt skulle undgå trapper. Og da jeg selv bor på 2 sal også synes jeg det var lige i overkanten at skulle op af alle trappe op til flere gange om dagen  Jeg skal til møde med rektor på onsdag, og vil høre om det ikke godt kunne være muligt at jeg fik lov at studere hjemmefra som jeg alligevel skulle have gjort fra da jeg gik på barsel. (Januar)

Men held og lykke til dig med HF, håber du klarer det

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Ja, det er rigtig øv at døje med.

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men jeg kan heldigvis meget snart se en ende på det! Kan hverken gå, sidde eller ligge uden at have voldsomme smerter i mit bækken.

På mandag er jeg 23 uger, så der er lidt vej endnu..

Anmeld

23. september 2011

baby012

Anonym skriver:

Jeg har klasseværelse på 2. sal, og min læge sagde rent ud, at jeg så meget som muligt skulle undgå trapper. Og da jeg selv bor på 2 sal også synes jeg det var lige i overkanten at skulle op af alle trappe op til flere gange om dagen  Jeg skal til møde med rektor på onsdag, og vil høre om det ikke godt kunne være muligt at jeg fik lov at studere hjemmefra som jeg alligevel skulle have gjort fra da jeg gik på barsel. (Januar)

Men held og lykke til dig med HF, håber du klarer det

Man kan nu sagtens hvis man vil klare at gå op på 2.- det gør jeg selv hver dag og skal ned i st. for at komme på toilet og sådan noget.. man skal bare tage den med ro, og tage et skridt af gangen.. 

håber du finder en løsning 

Anmeld

23. september 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

Man kan nu sagtens hvis man vil klare at gå op på 2.- det gør jeg selv hver dag og skal ned i st. for at komme på toilet og sådan noget.. man skal bare tage den med ro, og tage et skridt af gangen.. 

håber du finder en løsning 

Det er jo forskelligt fra person til person, også afhængig af hvor slem ens bækkenløsning er.

Jeg har selv bækkenløsning og må på ingen måde gå på trapper op til 2. sal dagligt for hverken jordemoder eller læge, nogle har jo så enormt mange og voldsomme smerter i bækkenet og overbelaster man kroppen kan det virkelig give voldsomme bagslag og endda problemer efter fødslen også.

Der er jo flere forskellige former for bækkenløsning og hvorpå smerterne befinder sig, så det er jo forskelligt fra person til person hvor meget man kan/må klare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.