iiih bliv nu den 30! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Mega. Er helt ny i alt det med cyklus. Har siden jeg blev 14 taget p-piller, og så misset dem nogle gange efterhånden. Blev jo gravid med den bette. Og nu har jeg så smidt dem fordi jeg får kvalme af dem.

uuuh altså ... øv at du får kvalme af dem, men hvis man ved hvad man vil så det jo os fair nok
jeg smed mine for et år siden, og har været på dem siden jeg jeg var 11 hvor jeg mødte min tidligere kæreste og er 19 nu... har haft 2 ma /sa'er så håber at 3 gang er lykkens gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

uuuh altså ... øv at du får kvalme af dem, men hvis man ved hvad man vil så det jo os fair nok
jeg smed mine for et år siden, og har været på dem siden jeg jeg var 11 hvor jeg mødte min tidligere kæreste og er 19 nu... har haft 2 ma /sa'er så håber at 3 gang er lykkens gang

Jeg blev gravid i december 2009, men mistede barnet 2 dage efter jeg havde testet. Startede så på p-piller igen, men da jeg så havde mens og var i Prag, så glemte jeg at tage dem igen, og vupti, så var jeg sku gravid igen. 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jeg blev gravid i december 2009, men mistede barnet 2 dage efter jeg havde testet. Startede så på p-piller igen, men da jeg så havde mens og var i Prag, så glemte jeg at tage dem igen, og vupti, så var jeg sku gravid igen. 

så må man sige det gået hurtigt   ...

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

så må man sige det gået hurtigt   ...

Jep.

Min mor fik mig august 1994, juli 1995 var hun gravid igen og fødte marts 1996, oktober 1998 blev hun igen gravid og fødte maj 1999, i 2004 blev hun igen gravid men mistede dog barnet, i 2005 blev hun igen gravid men fik abort, og igen i 2005 blev hun gravid og fødte maj 2006. 

Så man bliver nemt gravid i min familie.  Min tante har 5 børn, den ældste er 10.

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jep.

Min mor fik mig august 1994, juli 1995 var hun gravid igen og fødte marts 1996, oktober 1998 blev hun igen gravid og fødte maj 1999, i 2004 blev hun igen gravid men mistede dog barnet, i 2005 blev hun igen gravid men fik abort, og igen i 2005 blev hun gravid og fødte maj 2006. 

Så man bliver nemt gravid i min familie.  Min tante har 5 børn, den ældste er 10.

hold da op ja man må sige at i har nemt ved det... gid det var mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.