Kom med jeres minus-plusser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.. Nu vare det ikke længe før Maja skal i enten, dagpleje eller vuggestue, men står virkelig på en skillevej og ved ikke om det skal være det ene eller det andet?? Så kom med jeres plusser og minuser for begge dele..

Og så er jeg i tvivl hvad er forskelen på privat dagpleje og komunal dagpleje??

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Benjamins'mor

Komunal dagpleje: + er at er der noget kan du klage til DP kontoret.

Anmeld

23. september 2011

Prinsessens'Mor<3

benjamins'mor skriver:

Komunal dagpleje: + er at er der noget kan du klage til DP kontoret.

det var ikke meget..

Anmeld

23. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Andre?

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Jeg havde Sebastian i Vuggestue og tobias i dagpleje...

Og jeg synes det gode ved f.eks. vuggestue er at der aldrig er sygedage hvor man skal i gæste dagpleje eller lign. Og synes også det var rart at der var børn i flere forskellige aldersgrupper så ens barn bliver stimuleret af børn på egen alder og ældre.

Men vil så også sige at det kommer MEGET an på barnets personlighed for tror aldrig Tobias ville have haft det så godt i en vuggestue som han havde hos sin DP.

Anmeld

23. september 2011

K&S

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger.. Nu vare det ikke længe før Maja skal i enten, dagpleje eller vuggestue, men står virkelig på en skillevej og ved ikke om det skal være det ene eller det andet?? Så kom med jeres plusser og minuser for begge dele..

- Malene&Maja

Jeg har altid sagt, at mine børn skulle i VS, men da vi fik Anton som er en meget følsom lille mand, som ikke er så god til at håndtere mange mennesker og meget larm, valgte vi DP og vi har ikke et øjeblik fortrudt  

Anmeld

23. september 2011

Mor1012

- Malene&Maja

hej miin pige startede i dp i sidste uge...

og jeg har fundet ud af, Godt hun ikke kom i vugestue... emilie er ikke vand til mange på en gang, og er ikke blevet passet før uden hun har lagt og sovet.

og jeg kan bare se nu hvor pylleret hun var ved at kom nyt sted hen, med store børn ( 4 stk på næsten 3 år ) at bare Det er næsten for meget.

læs evt mit indlæg OPDATE på start i dp..

så jeg vil sige vælge efter hviket sin dir barn har

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

det var ikke meget..

Nej, men søn har kun gået der 6 uger, og har været syg sammenlagt 2, så har ikke så meget erfaring. 

Anmeld

23. september 2011

Tvillingemor80

Det gode ved vores vuggestue: 

- Fantastisk sto og flot legeplads til ungerne

-Laver meget sammen med børnehaven og det giver begge grupper så meget at lave noget på tværs af aldersgrupper

-ALDIG gæstepleje

-Flere venner i flere aldersgrupper

-I vores VS deler de børnene op nogen dage så fx de 4 mindste laver noget sammen og de andre laver noget andet

- vi skal ikke selv havde barnevogne, dyner, puder, seler osv med - det har de på stedet 

-Vi er så glade for at pigerne er i VS og pigerne er så GLADE for det !! 

Minusser: 

-dyrt

- vi skal selv havde mad med

vi har jo ikke prøvet DP men vil helt sikkert mene at det stor minus er gæstepleje, kender flere der har problemer med at de TIT bliver sendt i gæstepleje og det er hårdt for mange bøn, og bøvlet for forældrene .. Men det er helt sikkert også rigtig mange gode ting ved DP  

Anmeld

23. september 2011

Prinsessens'Mor<3

tak for jeres svar og vil mene Maja er et stille barn der er bedst i rolige omgivelser, havde ikke tænkt på og sætte det sådan op, men kan godt se nu at det nok er dp hun egner sig i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.