Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Mit blik faldt ISÆR lige på kornelius, gud jeg synes det er et flot navn
Mit blik faldt ISÆR lige på kornelius, gud jeg synes det er et flot navn
Ja det er super flot!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Hvordan udtales det?Jeg synes os bare petra er SÅ flot, men Han siger han heller vil tage barnet med en tur til "thailand" end kalde det petra
Hvordan udtales det?Jeg synes os bare petra er SÅ flot, men Han siger han heller vil tage barnet med en tur til "thailand" end kalde det petra
Hmm altså hvis jeg skal beskrive hvordan det udtales, må det være noget i stil med Ja'rik, men kan da lige sige det en dag vi mødes
tanja. skriver: Ja, jeg er tidlig ude pigerMEN kom med alle jeres bedste forslag til drenge og pige navne i den gamle stil Vi har en Lærke i forvejenSelv er jeg vild med Petra og Arthur, men dem har manden forbudt Tanja og krøllen (8+3)
Ja, jeg er tidlig ude pigerMEN kom med alle jeres bedste forslag til drenge og pige navne i den gamle stil Vi har en Lærke i forvejenSelv er jeg vild med Petra og Arthur, men dem har manden forbudt Tanja og krøllen (8+3)
Drenge: Søren, Anders, Peter, Thomas, Mads, Michael.
Piger: Mie, Mette, Marianne, Helle, Dorthe, Anne, Johanne, Kirsten,
Ved ikke lige om navnet er blevet forslået, har ikke lige orket at læse det hele igennem.. Men kan rigtig godt lide Nora.
(Det hedder min datter også til mellemnavn).
Har i fundet navn til krøllen?
Drengenavn bliver vi nok aldrig enig om men pigenavnet bliver næsten sikkert Luna
lærke og Luna er også sødt sammen hvorfor tror du ikke det? (:
Camillee skriver: lærke og Luna er også sødt sammen hvorfor tror du ikke det? (:
tanja. skriver: Syntes vi os, men vi lægger os ikke helt fast endnuÅh vi har så forskellig smag mht drengenavne (min er bedst)
Syntes vi os, men vi lægger os ikke helt fast endnuÅh vi har så forskellig smag mht drengenavne (min er bedst)
hehe vi er også allerede ret sikre på navnene (: vi havde enlig besluttet os for at hvis vi ventede en Dreng skulle han hedde Villads men nu har Jakob kusine det oppe at vende til deres nyfødte men overvejer krftigt at tage det alligevel hvis vi får en dreng og de vælger det, for vi har ikke noget med den at gøre alligevel og de har heller ikke set Elias, sså (: hvad har i på listen søde?
Camillee skriver: hehe vi er også allerede ret sikre på navnene (: vi havde enlig besluttet os for at hvis vi ventede en Dreng skulle han hedde Villads men nu har Jakob kusine det oppe at vende til deres nyfødte men overvejer krftigt at tage det alligevel hvis vi får en dreng og de vælger det, for vi har ikke noget med den at gøre alligevel og de har heller ikke set Elias, sså (: hvad har i på listen søde?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128