Jeg er uplanlagt gravid igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Taaak ...

- Jeg håber du finder ud  af hva du skal gør ! ..
Det må ikke være sjovt at stå i det sted ...

Tak 
Nej, det er det ikke Hvis det bare var sket om et års tid, så var jeg ikke et sekund i tvivl! Så skulle jeg helt klart have ham/hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også en ordentlig mundfuld.

Ja, du er altid velkommen

Tak, hvor er det bare sødt af dig

Anmeld

23. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg er glad for at høre, at man kan 'komme over det'

jeg kunne men tænkte os jeg kan jo altid få et barn senere hen når jeg er klar og har ham jeg vil leve med resten af mit liv.. og at det jo ikke var et barn på den måde da jeg fik det fjernet ved det ondt tænkt men det hjalp og det med det var både for mit eget bedste men os for det.. at det ikke blev til det.. 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

jeg kunne men tænkte os jeg kan jo altid få et barn senere hen når jeg er klar og har ham jeg vil leve med resten af mit liv.. og at det jo ikke var et barn på den måde da jeg fik det fjernet ved det ondt tænkt men det hjalp og det med det var både for mit eget bedste men os for det.. at det ikke blev til det.. 

Ja, det kan jeg godt se, men nu har jeg jo bare en i forvejen, og jeg kan ikke lade vær med at tænke på, at barnet kan blive til det samme som mit nuværende barn. Den udvikling.. Det er nok det, som holder mig mest tilbage

Anmeld

23. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg godt se, men nu har jeg jo bare en i forvejen, og jeg kan ikke lade vær med at tænke på, at barnet kan blive til det samme som mit nuværende barn. Den udvikling.. Det er nok det, som holder mig mest tilbage

ja tror os det er sværer når man har et barn for at være ærlig.. altså jeg viste jo godt hvad det kunne blive til men lod være med og tænke over det.. og det hjalp men tror jeg os kun man egentlig kan når man ikke har et barn i forvejen men hvem ved.. men det er et rigtig svært valg var det os for mig.. 

Anmeld

23. september 2011

SjeBets

Jeg fik min den første pga jeg ikke kunne klare tanken om en abort, men jeg har fået en siden. da min datter var 7 og sønniker var 3, fordi jeg kunne ikke overskue en mere på daværende tidspunkt, og man kan også ændre holdning omkring sådanne ting.

Og medicinsk var for mig ikke så slem som mange siger .. det gik nemt og hurtigt

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Som overskriften siger, så er jeg uplanlagt gravid igen. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal forholde mig til det. Jeg har et barn i forvejen, som kun er 7 måneder, og jeg føler mig slet ikke klar til en mere, da jeg lige er startet på skole igen, samt arbejde. Min mand siger, at det er op til mig. Han vil ikke tvinge mig til noget. Jeg ved, at han er mest til abort, da ingen af os, er klar til en lille en mere..
Jeg er egentlig også begyndt, at syntes, at abort er den bedste løsning, men første gang jeg blev gravid med mit nuværende barn, så var grunden til, at vi beholdte 'det', at jeg var imod abort, og jeg kunne slet ikke klare tanken om det, så nu føler jeg ikke, at jeg kan være bekendt at få en abort nu. Jeg er så bange for, at jeg kommer til at fortryde det .. Jeg vil ønske, at det var nogle af de mange andre familier, som virkelig ønsker sig børn, som fik det! !! Er der nogle der ved, hvordan en abort foregår? Jeg maks i uge 5.
Jeg vil ønske, at jeg ikke skulle tage stille til det!

Undskyld hvis det blev lidt rodet. Jeg havde bare brug for at få det ud.. 

Jeg er (siden jeg kom herind) begyndt at tænke på abort som noget ikke så skidt igen, men det er kun fordi man har den store at tænke på. 

Jeg syntes ikke at du er egoistisk for at vælge en abort, når du nu har en (stadig) lille en som helt sikkert har brug for meget af din opmærksomhed 

Jeg håber du kommer til en beslutning om hvad der er bedst for dig og din familie, eller at baby på mystisk vis hopper over i maven på en af de kvinder herinde med problemer 

Held og lykke 

Anmeld

23. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Det har jeg også altid været, men nu kommer jeg godt nok i tvivl . Jeg fortyder overhovedet ikke, at jeg har fået mit første barn, men jeg havde aldrig forstillet mig, at jeg allerede skulle stå i den situation igen, at jeg skulle vælge .. 
Tusind tak for krammet  

Nej kan godt forstå dig

Anmeld

23. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

jeg ved godt, at det ikke er smart, at jeg er blevet gravid.. Men det var jo heller ikke med vilje. Og ja, vi brugte beskyttelse 

Når i brugte beskyttelse, så er det jo også en helt anden sag, så kan i jo ikke gøre så meget ved det. Men jeg synes da bestemt at i skal tænke jer godt om... Det bliver da hårdt med to små, men på den anden side, når de bliver ældre, så har de bare så meget ud af hinanden, så jeg synes da bestemt at du skal tænke dig godt om Jeg har ikke selv prøvet en abort, men jeg forestiller mig at man kunne få det meget dårligt over det, fordi man så vil tænke meget over, hvad man kunne have haft....

Anmeld

24. september 2011

TR

Anonym skriver:

Tak 
Nej, det er det ikke Hvis det bare var sket om et års tid, så var jeg ikke et sekund i tvivl! Så skulle jeg helt klart have ham/hende.

- Okay .. men har du ikk være beskyttet ? .. Siden du så er blevet gravid uden at vil det? ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.