Jeg er uplanlagt gravid igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

MorTilEn2013Dreng

først kæmpe  til dig aldrig sjovt og stå i det valg.. 

men når du ikke er længere henne kan du vist ikke vælge mellem de to valg muligheder.. du får sikkert den medicinske det gjorde jeg og jeg var 7 uger henne da jeg tog den.. og har altså kun hørt det forgår på syghuset.. og man så bliver sendt hjem efter nogen timer.. 

men du velkommen til at skrive til mig i pb så jeg kan forklarer nemmere om dengang jeg tog 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Mange taaak , men har svært ved at tro på det ...
Vi har været igang i 1år nu

Jeg er sikker på, at det nok skal komme! 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

først kæmpe  til dig aldrig sjovt og stå i det valg.. 

men når du ikke er længere henne kan du vist ikke vælge mellem de to valg muligheder.. du får sikkert den medicinske det gjorde jeg og jeg var 7 uger henne da jeg tog den.. og har altså kun hørt det forgår på syghuset.. og man så bliver sendt hjem efter nogen timer.. 

men du velkommen til at skrive til mig i pb så jeg kan forklarer nemmere om dengang jeg tog 

Tak for svar!
Har du nogensinde fortrudt dit valg?

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg føler meget med dig Havde egentlig noget mere jeg gerne ville sige til dig, men jeg kan desværre ikke skrive ano i din tråd...men du må gerne sende mig en besked hvis du vil høre det og have støtte

Jeg er desværre ikke plus-medlem, men tusind tak fordi du er der til at støtte! Det kan godt være, at jeg benytter mig af det. Jeg er virkelig på bar bund over det

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ved desværre ikke meget om dine valg, tror måske det var en god ide at snakke med en læge/klinik om det. Tror de vil kunne hjælpe dig med at opridse fordele og ulemper ved de to indgreb.

Ville dog ikke gå forbi dit indlæg uden at give dig et . Håber du når frem til den bedste beslutning for dig selv og din familie. Tror ikke nogen kan fortælle dig, hvad den er desværre.

Tusind tak for krammet. Det varmer!
Jeg håber, at det bliver den rigtige beslutningen, som bliver taget. Jeg er bare så bange for at vælge forkert  

Anmeld

23. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Tak for svar!
Har du nogensinde fortrudt dit valg?

nej men var os 15 dengang og var slet slet ikke klar og var heller ikke sammen med faren.. 

jeg synes det er det klogste jeg nogensinde har gjort.. kan da godt tænke nogen gange at jeg kunne have haft et barn på 3 nu.. men aldrig noget jeg har fortrudt. 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

et kram til dig!

Altså, jeg tror når du ikke er længere henne, er det en medicinsk abort, hvor du får nogle piller, også frastøder kroppen fosteret.
Jeg kender en der lige har fået en kirugisk (staves) abort, fordi hun var 10 uger henne, da hun havde svært ved at beslutte sig, til hvad hun ville.

Jeg er også imod aborter, og derfor står jeg med min søn idag.
Men jeg synes du skal lytte til dit hjerte, men samtidig din fornuft.
Jeg håber du finder den rette beslutning!

Det har jeg også altid været, men nu kommer jeg godt nok i tvivl . Jeg fortyder overhovedet ikke, at jeg har fået mit første barn, men jeg havde aldrig forstillet mig, at jeg allerede skulle stå i den situation igen, at jeg skulle vælge .. 
Tusind tak for krammet  

Anmeld

23. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Jeg er desværre ikke plus-medlem, men tusind tak fordi du er der til at støtte! Det kan godt være, at jeg benytter mig af det. Jeg er virkelig på bar bund over det

Det kan jeg godt forstå, det er også en ordentlig mundfuld.

Ja, du er altid velkommen

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

nej men var os 15 dengang og var slet slet ikke klar og var heller ikke sammen med faren.. 

jeg synes det er det klogste jeg nogensinde har gjort.. kan da godt tænke nogen gange at jeg kunne have haft et barn på 3 nu.. men aldrig noget jeg har fortrudt. 

Jeg er glad for at høre, at man kan 'komme over det'

Anmeld

23. september 2011

TR

Anonym skriver:

Jeg er sikker på, at det nok skal komme! 

Taaak ...

- Jeg håber du finder ud  af hva du skal gør ! ..
Det må ikke være sjovt at stå i det sted ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.