Syg og aaaav!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Muhmi

VNB skriver:

åååh nej...  rigtig god bedring søde! 

puha så var det nok godt nok at vi ikke kom på besøg... så var vi helt sikkert blevet ramt også.. Viktor suger simpelthem ALT sygdom til sig for tiden...  

Håber at du snart er på højkant igen. og det er godt at du har en sød man som kan passe lidt på dig 

Ja det var da godt nok heldigt!

Jeg havde det SUPER i går... Inden jeg ligger mig til at sove i nat, kan jeg godt mærke at min krop gør ondt og her til morgen vågnede jeg bare og ikke kunne få vejret og havde ingen energi i min krop.... Anders er igang med at lave suppe nu her... Jeg har lige taget et dejligt varmt bad og ligger med dyne på....

Men jeg har lidt feber og det er bare ØV ØV ØV!! Godt vi ændrede planen så i ikke skulle være i alle de bakterier her... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

freiasmor

Muhmi skriver:

Ååårh  Det er dælme også surt da!!

Jeg har lige taget, tre pikasol (fiskeolie), én multivitamin, spist to fed hvidløg og skyllet dem ned med et stort glas citronvand, med en hel citron presset i... Håber det kan kurére lidt

hold da op du er frisk som en hav ørn imorgen så (håber jeg da)... jeg har overvejet at tage hul på jägermeister(staves) som vi har på køl.... meeeen må heller lade vær jo xD

Anmeld

23. september 2011

Muhmi

LookAtThat skriver:

hold da op du er frisk som en hav ørn imorgen så (håber jeg da)... jeg har overvejet at tage hul på jägermeister(staves) som vi har på køl.... meeeen må heller lade vær jo xD

Hehe, hvis jeg ikke ammede, så skulle Anders ned efter en omgang brun rom så jeg kunne drikke romtodyer hele dagen... Der er godt nok ikke noget der løsner en forkølelse som det... Og så er man også dejlig påvirket når man er på den kur

Anmeld

23. september 2011

freiasmor

Muhmi skriver:

Hehe, hvis jeg ikke ammede, så skulle Anders ned efter en omgang brun rom så jeg kunne drikke romtodyer hele dagen... Der er godt nok ikke noget der løsner en forkølelse som det... Og så er man også dejlig påvirket når man er på den kur

Hahah ja tak da

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Mine lunger er ved at tage livet af mig... Jeg vågnede op med ONDT i halsen og jeg har bare allermest lyst til at sove... Heldigvis er Anders hjemme så jeg kan bare være mig selv lidt i dag! (YNK!)

Hvor meget skal der til at jeg smitter Silas? Er det sådan når han får modermælk så giver jeg min forkølelse videre til ham, eller er det kun når jeg kysser og sådan... For jeg må ærligt indrømme, jeg har slet ikke lyst eller overskud til at have Silas i nærheden af mig, men han skal jo have noget mad.....

Arrrrgh, jeg hader at være syyyyyg.....!!!

Du kan ikke smitte trolden via modermælken..heldigvis, men du kan smitte ham, hvis du ikke sørger for at opretholde en god hygieine, kysser på ham, nyser og hoster på ham.
Til gengæld, så lige så snart du har opbygget immunitet mod viraen, så giver du den videre til ham via modermælken, altså immuniteten.

Så am du bare videre og ellers lad farmand passe ham.
God bedring..den er stridsindet den virus, skal jeg hilse og sige..man har glæde af hosten længe
Hold øje med den, den sætter sig let til lungebetændelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Du kan ikke smitte trolden via modermælken..heldigvis, men du kan smitte ham, hvis du ikke sørger for at opretholde en god hygieine, kysser på ham, nyser og hoster på ham.
Til gengæld, så lige så snart du har opbygget immunitet mod viraen, så giver du den videre til ham via modermælken, altså immuniteten.

Så am du bare videre og ellers lad farmand passe ham.
God bedring..den er stridsindet den virus, skal jeg hilse og sige..man har glæde af hosten længe
Hold øje med den, den sætter sig let til lungebetændelse.

Kærligst
Sussie

Som tidligere astmatiker er jeg bare super glad for den nyhed dér Heheh Og ja, jeg kan godt mærke at den sætter sig voldsomt på lungerne, jeg har det som om der er en der står og presser på hver side af mine lunger....

Men rigtig rart at høre at Silas ikke bliver syg af modermælk men af mig, hvis det skulle ske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.