Syg og aaaav!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Muhmi

Mine lunger er ved at tage livet af mig... Jeg vågnede op med ONDT i halsen og jeg har bare allermest lyst til at sove... Heldigvis er Anders hjemme så jeg kan bare være mig selv lidt i dag! (YNK!)

Hvor meget skal der til at jeg smitter Silas? Er det sådan når han får modermælk så giver jeg min forkølelse videre til ham, eller er det kun når jeg kysser og sådan... For jeg må ærligt indrømme, jeg har slet ikke lyst eller overskud til at have Silas i nærheden af mig, men han skal jo have noget mad.....

Arrrrgh, jeg hader at være syyyyyg.....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

freiasmor

Muhmi skriver:

Mine lunger er ved at tage livet af mig... Jeg vågnede op med ONDT i halsen og jeg har bare allermest lyst til at sove... Heldigvis er Anders hjemme så jeg kan bare være mig selv lidt i dag! (YNK!)

Hvor meget skal der til at jeg smitter Silas? Er det sådan når han får modermælk så giver jeg min forkølelse videre til ham, eller er det kun når jeg kysser og sådan... For jeg må ærligt indrømme, jeg har slet ikke lyst eller overskud til at have Silas i nærheden af mig, men han skal jo have noget mad.....

årh os dig

godbedring søde

Anmeld

23. september 2011

K&S

Muhmi skriver:

Jeg har ikke forstand på sygdomme via modermælken, men vil bare lige sende dig et  med ønsket om rigtig god bedring...!

Anmeld

23. september 2011

Muhmi

LookAtThat skriver:

årh os dig

godbedring søde

Jaaaah...

Anders var syg tidligere på ugen og der troede jeg ikke på ham.... Og han er bare SÅ sød og varter mig op og alt muligt nu her!!! Vidunderligt at have sådan en sød mand!

Taaak sødesen!

Anmeld

23. september 2011

Muhmi

K&S skriver:

Jeg har ikke forstand på sygdomme via modermælken, men vil bare lige sende dig et  med ønsket om rigtig god bedring...!

Taaaak

Anmeld

23. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Man siger da vist at de antistoffer du danner nu du er syg, går over i mælken, som så er med til at styrker baby's imunforsvar. Det er jo så en god ting! Har selv ammet med på trods af slem omgangssyge, uden baby blev syg. Har endelig altid ammet selvom jeg var syg, men det er hårdt at amme og være syg samtidig! God bedring til dig og håber ik du får smittet baby alt for meget... Vh Stine

Anmeld

23. september 2011

freiasmor

Muhmi skriver:

Jaaaah...

Anders var syg tidligere på ugen og der troede jeg ikke på ham.... Og han er bare SÅ sød og varter mig op og alt muligt nu her!!! Vidunderligt at have sådan en sød mand!

Taaak sødesen!

øvøv,troed heller ikke på manden herhjemme, men han har os lige haft en tur, så han har smittet mig, og jeg bliver altid mega hårdt ramt både i hals og næse - og kan ikke tåle næse spray så jeg sidder bare og klynker totalt fordi min næse er så stoppet og halsen kriller :s

Anmeld

23. september 2011

VNB

åååh nej...  rigtig god bedring søde! 

puha så var det nok godt nok at vi ikke kom på besøg... så var vi helt sikkert blevet ramt også.. Viktor suger simpelthem ALT sygdom til sig for tiden...  

Håber at du snart er på højkant igen. og det er godt at du har en sød man som kan passe lidt på dig 

Anmeld

23. september 2011

Muhmi

StineW79 skriver:

Man siger da vist at de antistoffer du danner nu du er syg, går over i mælken, som så er med til at styrker baby's imunforsvar. Det er jo så en god ting! Har selv ammet med på trods af slem omgangssyge, uden baby blev syg. Har endelig altid ammet selvom jeg var syg, men det er hårdt at amme og være syg samtidig! God bedring til dig og håber ik du får smittet baby alt for meget... Vh Stine

Det lyder rigtig godt! Det er jeg glad for at høre! Vil så nødig smitte ham nemlig, har lige taget temperatur og den siger 38 og bare 0,1 grad for meget varme i min krop slår mig fuldstændig ud... Så du kan selv tænke dig til hvor ynkelig og ugidelig jeg er lige nu... Heldigvis så kan jeg ligge i sengen mens Silas bare får lidt mad, så tager Anders ham resten af tiden...

Anmeld

23. september 2011

Muhmi

LookAtThat skriver:

øvøv,troed heller ikke på manden herhjemme, men han har os lige haft en tur, så han har smittet mig, og jeg bliver altid mega hårdt ramt både i hals og næse - og kan ikke tåle næse spray så jeg sidder bare og klynker totalt fordi min næse er så stoppet og halsen kriller :s

Ååårh  Det er dælme også surt da!!

Jeg har lige taget, tre pikasol (fiskeolie), én multivitamin, spist to fed hvidløg og skyllet dem ned med et stort glas citronvand, med en hel citron presset i... Håber det kan kurére lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.