Ååååhhh nej (ikke så meget om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Anonym trådstarter

Ja jeg har for laaaaang tid siden snakket om en tøs som skred med min kæreste. Det var før jeg blev gravid med den første i 06, så jeg ved ikke om i kan huske det, måske nogen kan. Nå men denne her tøs har så i laaaang tid ikke givet lyd fra sig (heldigvis). Hun havde fået barn (med min søsters daværende kæreste, ja jeg ved det er langt ude), fået ny kæreste og flyttet i hus med ham. Jeg var bare lykkelig over hun var faldet til ro, så vi andre kunne ha vores mænd i fred.

Nu har hun så søgt venskab med min kæreste på FB for en uge siden. Han var så ærlig selv at fortælle mig det, og han fortalte han ikke gad høre på hende og ignorerede anmodningen.
Så igår har hun ændret status til single og skrevet lidt om en hård bytur på sin side. Og så søgte hun fandme om venskab endnu engang. Jeg har hende selv på min liste af den simple grund at jeg så kan holde øje med hende. Han var igen ærlig og sige det og ignorere hende, men jeg ved bare at hun ikke giver op og på et tidspunkt vil de anonyme opkald begynde at komme igen (dem har vi ellers ikke haft længe). Men vi gider ikke skjule os mere, vi gider ikke hemmeligt nummer igen, som hun i øvrigt selv har.

Det er desuden hendes forældre der skrev en falsk indberetning til kommunen i sin tid. Så jeg ved bare hun ikke bare giver op. Så finder hun bare på noget nyt.

Jeg ved hun er i stand til hvad som helst for at ødelægge vores forhold. Og jeg magter det bare ikke en gang til. Jeg kan heller ikke overskue at få endnu en indberetning...

Ja i tænker nok, hvorfor skulle hun sende endnu en og gøre diverse ting. Svaret er simpelt. Hun er virkelig syg. Når hun sætter sig noget i hovedet så bliver det sådan, og hendes forældre og søster støtter hende bare.

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig. Jeg kan slet ikke tænke klart. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg gå i kamp før der er sket noget som helst eller bare vente på det?

Jeg har med vilje ikke fortalt min kæreste om at hun igen er single.. Jeg stoler på ham, men alligevel er der noget der siger mig at det er en dårlig idé at gøre.

Hjælp tøser...
og hvis nogen skulle vide hvem jeg er så lad venligst være med at nævne det da det virkelig er et meget følsomt emne for mig. Derfor ønsker jeg kun at dele det med jer tøser som jeg ved jeg kan regne med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Muffinmus

I skal da begge ignorere kællingen...ingen kan bryde ind i et rigtig godt forhold
Og bryder hun ind er forholdet jo så ikke godt nok.
Så jeg ville bare ignorere hende fuldstændigt og generer hun med tlf opkald ville jeg ringe til polititet for de kan spore opkaldene og sørge for de bliver stoppet

Anmeld

25. januar 2009

Anonym trådstarter

Problemet er at politiet ikke kan gøre noget. Der er ingen der siger noget og det kan jo i princippet være nogen der ringer forkert. Jeg kan sagtens se det fra politiets side, men det er bare virkelig irriterende.

Tak for rådet. Jeg har snakket med manden om det, så han ved hvordan jeg har det. Og han kunne godt forstå mig, så nu har jeg lovet at rode med hans konto på FB senere så hun ikke kan kigge på den og muligvis gøre så hun slet ikke kan søge på den.

Anmeld

25. januar 2009

Plysbjørnen

Jeg vil også sige at i skal ignorere kællingen...

og Ja skulle hun være dum nok til at indberette jer, tja så hende om det, i kan jo bevise overfor kommunen at det ikke har noget på sig... Så længe du ved at både dig og din familie ikke har nogen problemer, ikke på nogen måder falder ved siden af, så ville jeg blæse højt og flot på det...

Og ja skulle hun stjæle din mand, så var jeres forhold nok brast på et tidspunkt alligevel, for der er to til at danse en Tango, så hvis han elsker dig burde hun ikke kunne snuppe ham...

Betina

Anmeld

25. januar 2009

bette

Trold skriver:

Jeg vil også sige at i skal ignorere kællingen...

og Ja skulle hun være dum nok til at indberette jer, tja så hende om det, i kan jo bevise overfor kommunen at det ikke har noget på sig... Så længe du ved at både dig og din familie ikke har nogen problemer, ikke på nogen måder falder ved siden af, så ville jeg blæse højt og flot på det...

Og ja skulle hun stjæle din mand, så var jeres forhold nok brast på et tidspunkt alligevel, for der er to til at danse en Tango, så hvis han elsker dig burde hun ikke kunne snuppe ham...

Betina

helt enig

Anmeld

25. januar 2009

Lise

Hvor kender hun din kæreste fra?

Går ud fra at det ikke er den samme som hun tidligere er rendt med?

Er ikke helt med...

Anmeld

25. januar 2009

Anonym trådstarter

Lise: De har boet ved siden af min kærestes forældre. Hun rendte først med min søsters daværende kæreste, og blev gravid med ham. Så gad han ikke mere, og så tog hun min. Men det var også kortvarigt, fordi de åbenbart hurtigt finder ud af hvordan hun er i virkeligheden... Men jo vi er stadig sammen. Det var før vi fik nr 1 barn.

Anmeld

25. januar 2009

Nadi

Det er bare så frustrende når man ikke kan gøre en skid! Eller ihvertfald føler at man ikke kan gøre noget som helst.

Hvis jeg var jer så ville jeg ignorere hende fuldstændig. Jeg ville også slette hende fra min liste af venner på FB, for selvom du kan holde øje med hende så kan hun jo også holde øje med dig.

Luk hende ude af jeres liv så godt som I kan og glem hende. Hun er ikke værd at bruge krudt på.

håber hun vil lade jer være i fred så I kan leve trygt og godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.