musse1 skriver:
først vil jeg sige, det var ikke berettiget at han fik skældt ud, nu i havde en aftale, mon hun havde glemt den, men ingen undskuldning..
men nu bliver jeg nok så også upopulær.
men jeg tænker, hvorfor lavede i ikke noget hverdag, da i var i sommerhuset, nu i ved han altid har en del for, så han ikke skulle stresse sådan, når han kom i skole igen, for er jo rigtig rigtig synd syns jeg..
lyder til de har en del for, men tror de har mere og mere for i en folkeskole uden at vide det helt, men de bliver mere og mere presset, men syns da bestemt du skal tage en snak med læreren og hører, om det kan være rigtigt de har så meget for, måske der er en god forklaring, for er da synd han skal være skole træt 
jeg har en dreng som går i første klasse, han har altid mellem 3-5 sider læsning for, som skal læses 2 gang i de der søren og mette bøger og så har han som regel også noget matematik for. det laver han så når han kommer hjem fra sfo, inden vi spiser så vidt muligt. og ellers lige efter aftensmaden..
Jamen vi lavede jo netop en masse i sommerhuset. Vi lavede alt det der stod på sedlen, sådan at han ikke kom bagud. Der var bare lige een ting vi ikke kunne lave, fordi læreren havde glemt at få afleveret hans bog til ham. Og det var netop de lektier i den bog, vi sad og kæmpede med den anden aften. Det er jo svært at få det lavet, når man ikke har bogen