Carina87 skriver:
Ja, man glemmer hurtigt. Åh ja, jeg kan da egentlig godt huske, at man blev vildt dårlig af at ligge på ryggen. Nøj, hvor jeg glemmer. Og her har jeg gået og været helt skruk igen
Jeg har helelr ikke noget arbejde at komme tilbage til, og det gør nok lysten til at barslen skal slutte endnu mindre! Jeg var arbejdsløs med mave på, så var rundt i hele det der dumme aktiveringssystem uden håb om job
DET gider jeg ikke igen! Hvad er du blevet færdig som?
Jeg synes også det var frygteligt at gå over tid! Håber også snart du får lov at føde! Indtil da, så nyd du kan se en film uden at pause den minimum 5 gange
Så er det ikke ændret. De snakkede bare om dengang, at det skulle ændres til en uge. Det er det vist også blevet nogle steder, men så ikke på viborg.
Min svigerinde er Jm stud. på fødegangen i Viborg. Hun er virkelig sød, og ville ikke have noget i mod at føde sammen med hende
hehe, kunne godt forestille sig at man hurtigt kunne blive skruk igen
så er det da bare med at komme igang hehe..
åhh nej det er ikke sjovt at blive kastet sådan rundt i systemet, og da slet ikke som gravid med alle de hormoner der flyver rundt i kroppen, håber du hurtigt finder noget arbejde efter barsel så 
jeg blev uddannet sygeplejerske i juni, og kunne jo derfor ikke lige nå at finde et arbejde, da sygeplejerske skal gå på barsel 8 uger før termin så.. 
ja håber også jeg snart går i fødsel, er bare så utålmodig nu, så har rigtig svært ved at nyde det, men det kan være man kommer til at fortryde at man ikke nød tiden mere, nu må vi se hehe 
okei, det er da spændende om det er hende vi får så
nej det er der jo så ikke lavet om på i Viborg, men skal til samtale på torsdag om jeg skal sættes igang før, pga. alle de gener jeg har, så nu må vi se hvad de siger