40+0 idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. september 2011

TrineMine86

Jubii så blev det min tur til at ramme terminsdagen Der er desværre ikke det fjerneste tegn på at lillemanden vil ud i den nærmeste fremtid, så det kunne være skønt med spandevis af ve-støv og gode råd til at sætte skub i tingene

I må alle have en super skøøn weekend  Håber at jeg har født inden weekenden er ovre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

morpåthurø

Sender dig maaaasser af ve støv Og håber da bestemt for at dig lillemanden kommer i løbet af weekenden.

Jeg har selv termin på onsdag og er ved at  være godt træt af det hele. Har ondt alle steder, sover det meste af dagen og har  minus energi, så for min skyld må vores lillebror gerne snart komme, men de kommer jo ikke før de er klar Det ville være skønt hvis man kunne sætte det i gang selv

Hvisd du skulle få  overskud må du meget gerne sende  noget ve støv tilbage igen.

Held og lykke med det hele- glæder mig til at høre nyt.

Anmeld

23. september 2011

TrineMine86

LOUISEHOBRO skriver:

Sender dig maaaasser af ve støv Og håber da bestemt for at dig lillemanden kommer i løbet af weekenden.

Jeg har selv termin på onsdag og er ved at  være godt træt af det hele. Har ondt alle steder, sover det meste af dagen og har  minus energi, så for min skyld må vores lillebror gerne snart komme, men de kommer jo ikke før de er klar Det ville være skønt hvis man kunne sætte det i gang selv

Hvisd du skulle få  overskud må du meget gerne sende  noget ve støv tilbage igen.

Held og lykke med det hele- glæder mig til at høre nyt.

åhh det lyder til at vi har det på samme måde, har virkelig ingen overskud eller energi tilbage, men så idag, der er jeg total frisk og har lige gjort hele huset rent og vil til at vaske gulve og gå tur med hunden, så hvorfor kunne han ikke lige tage at ville ud idag, så havde jeg helt sikkert haft masser af kræfter til fødslen

ja det kunne være rigtig dejligt at kunne sætte det igang selv

selvfølgelig får du en spand vestøv igen, og så  vi for at der snart kommer nogle babyer til verden

Anmeld

23. september 2011

Maalene

Heej søde

Aaaalt det ve-støv vi har sendt til hinanden for ingen verdens nytte... Ihh, hvor er det frustrerende, at de bare ikke vil ud derinde

Sender lige en ordentlig spandfuld igen - før eller siden må det da have noget effekt

Håber du er ved godt mod og at lillemanden melder sin ankomst i løbet af weekenden

Anmeld

23. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Heej søde

Aaaalt det ve-støv vi har sendt til hinanden for ingen verdens nytte... Ihh, hvor er det frustrerende, at de bare ikke vil ud derinde

Sender lige en ordentlig spandfuld igen - før eller siden må det da have noget effekt

Håber du er ved godt mod og at lillemanden melder sin ankomst i løbet af weekenden

ja det er da bare så frustrerende søde, de er nogle stædige babyer

du får en spandfuld igen og så  vi for at det snart går igang, de fødsler altså

ja jeg har faktisk ikke været så positiv i lang tid, som jeg er idag, har fået sovet rigtig godt idag og intet kan tage mit gode humør fra mig

håber også du har det godt

Anmeld

23. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

ja det er da bare så frustrerende søde, de er nogle stædige babyer

du får en spandfuld igen og så  vi for at det snart går igang, de fødsler altså

ja jeg har faktisk ikke været så positiv i lang tid, som jeg er idag, har fået sovet rigtig godt idag og intet kan tage mit gode humør fra mig

håber også du har det godt

Århh, hvor er det dejligt at høre

Havde en L*RTE dag i går, men er også i bedre humør i dag - nu er det kun bonus, hvis hun kommer før den 3. oktober

Tusind tak for ve-støvet søde - før eller siden må det da have en effekt

Anmeld

23. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Århh, hvor er det dejligt at høre

Havde en L*RTE dag i går, men er også i bedre humør i dag - nu er det kun bonus, hvis hun kommer før den 3. oktober

Tusind tak for ve-støvet søde - før eller siden må det da have en effekt

åhh havde du også sådan en dag igår, det havde jeg bare også  lavede også en "brokke" tråd herinde hehe, det hjalp nok, for dagen idag har været super

ja det må det altså  så meget.. hep hep, kom nu ud i to

Anmeld

23. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

åhh havde du også sådan en dag igår, det havde jeg bare også  lavede også en "brokke" tråd herinde hehe, det hjalp nok, for dagen idag har været super

ja det må det altså  så meget.. hep hep, kom nu ud i to

Hold kæft hvor er det bare dejligt, at man ikke er helt alene om det her

Føler jeg er den eneste gravide i verden, og at jeg kommer til at være gravid for evigt, så selvom jeg VIRKELIG føler med dig, så er det nu dejligt, at vi "har hinanden" i de her hårde dage

Anmeld

23. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Hold kæft hvor er det bare dejligt, at man ikke er helt alene om det her

Føler jeg er den eneste gravide i verden, og at jeg kommer til at være gravid for evigt, så selvom jeg VIRKELIG føler med dig, så er det nu dejligt, at vi "har hinanden" i de her hårde dage

hehe ja det er nu dejligt, også derfor jeg lavede en "hvor er du henne Maalene tråd", trængte lige til at vide at jeg ikke er den eneste der ikke var igang med fødsel osv

ja og er det ikke frygteligt at have det sådan, når vi først har ramt terminsdagen idag?  stakkels dem der går rundt nu og er gået langt over termin..

Anmeld

23. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

hehe ja det er nu dejligt, også derfor jeg lavede en "hvor er du henne Maalene tråd", trængte lige til at vide at jeg ikke er den eneste der ikke var igang med fødsel osv

ja og er det ikke frygteligt at have det sådan, når vi først har ramt terminsdagen idag?  stakkels dem der går rundt nu og er gået langt over termin..

Hehe - så var det alligevel "heldigt", at jeg ikke skrev, at jeg allerede havde født Selvom jeg ville ønske, at det var den opdatering jeg var kommet med

Ja, føler VIRKELIG med dem Uhh, det må være SÅ hårdt - men det værste er, at vi om 5 timer og 43 minutter officielt også er gået over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.