40+0 idag, VE-støv modtages gerne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Camillakn

TrineMine86 skriver:

ja det var en af de lidt størrer babyer, men hvis han kun har taget 200 g på, på 2 uger, så kan det være at baby har sat spurt vægtstigningen i bero.. men alligevel er det da bedst at du bliver sat igang, hvis han er så stor..

ja det burde man og så blive glædelig overrasket hvis det skete før hehe

men du må jo endelig holde os opdateret over weekenden og ellers på mandag efter scanning, så vi kan følge lidt med ´hehe  (hvem sagde jeg var nysgerrig?? )

Det var faktisk kun på 1 uge han tog 200 gram på. Det er meget normalt, men ik så normalt at han vejer så meget.. 

Men jeg skal da nok lige komme med en update

Ja det er nemlig det, så føder man jo nærmest før tid. Heh,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Camillakn

Og du må da os endelig lige skrive hvis der sker en fødsel ved dig i weekenden eller bare når det er sket

Anmeld

24. september 2011

wmillapigenw

god fødsel når den kommer!

- og altså da min mor skulle have mig ville jeg heller ikke ud, så hun gik igang med hovedrengøring og løb op og ned af trapper rigtig mange gange. så næste morgen da vågnede hun med veer også kom jeg den dag kan være det også gøres nyttig for dig  

Anmeld

24. september 2011

TrineMine86

Camillakn skriver:

Det var faktisk kun på 1 uge han tog 200 gram på. Det er meget normalt, men ik så normalt at han vejer så meget.. 

Men jeg skal da nok lige komme med en update

Ja det er nemlig det, så føder man jo nærmest før tid. Heh,

ja gør endelig det, så vi kan følge lidt med  det bliver spændende på mandag så

jeg skal nok holde jer opdateret herinde, men intet nyt endnu, og slet slet ikke nogen tegn på noget som helst, ikke engang en plukkeve kan det blive til hehe..

Anmeld

24. september 2011

TrineMine86

wmillapigenw skriver:

god fødsel når den kommer!

- og altså da min mor skulle have mig ville jeg heller ikke ud, så hun gik igang med hovedrengøring og løb op og ned af trapper rigtig mange gange. så næste morgen da vågnede hun med veer også kom jeg den dag kan være det også gøres nyttig for dig  

mange tak

jeg gjorde hovedrent igår, vaskede alle gulve og hoppede og dansede rundt i stuen, men indtil videre uden så meget som et tegn på noget som helst, har ikke engang fået plukkeveer af det

men tak for rådet

Anmeld

24. september 2011

Heidi lisborg

Ja nu må tante's guldklump gerne komme ud til hans familie.. Vi venter meget spændt på ham.. Sender end masse ve støv afsted til dig svigerinde..!! Vi skal ned i byen idag, og gå lidt rundt, så håber vi sku at det sætter det hele igang.. Ellers må vi danse hele aften..!!

Anmeld

24. september 2011

twinboys

TrineMine86 skriver:

Jubii så blev det min tur til at ramme terminsdagen Der er desværre ikke det fjerneste tegn på at lillemanden vil ud i den nærmeste fremtid, så det kunne være skønt med spandevis af ve-støv og gode råd til at sætte skub i tingene

I må alle have en super skøøn weekend  Håber at jeg har født inden weekenden er ovre..

Du får da lige lidt mere ve-støv....

GRIB....

Majbritt

Anmeld

24. september 2011

TrineMine86

Heidi lisborg skriver:

Ja nu må tante's guldklump gerne komme ud til hans familie.. Vi venter meget spændt på ham.. Sender end masse ve støv afsted til dig svigerinde..!! Vi skal ned i byen idag, og gå lidt rundt, så håber vi sku at det sætter det hele igang.. Ellers må vi danse hele aften..!!

ja helt ærligt nu må han godt tage sig sammen og komme ud, der er allerede 3 fra familien der har ringet/skrevet idag hehe

Anmeld

24. september 2011

TrineMine86

twinboys skriver:

Du får da lige lidt mere ve-støv....

GRIB....

Majbritt

åhh.. 1000 tak, det er grebet og kaster det direkte ind i maven nu

Anmeld

24. september 2011

twinboys

TrineMine86 skriver:

åhh.. 1000 tak, det er grebet og kaster det direkte ind i maven nu

Godt grebet... kaster hver time nu så hver klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.