Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria_wt skriver: ALLEREDE Det går stærkt når man ikke selv er gravid mere.. SUPER god fødsel til dig
ALLEREDE
Det går stærkt når man ikke selv er gravid mere..
SUPER god fødsel til dig
ja tiden er alligevel gået stærkt når man tænker over det
tak skal du have
og rigtig god weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaValby skriver: Du får en masse vestøv på din vej Men gemmer lige lidt til mig selv For at lillemanden kommer ud SNART
Du får en masse vestøv på din vej Men gemmer lige lidt til mig selv For at lillemanden kommer ud SNART
ja selvfølgelig skal du da også have noget ve-støv
nu må de små bebser godt melde sin ankomst
Vestøv på vej til dig i orkaner ---------------------------------------------------------
Dansker I Holland skriver: Vestøv på vej til dig i orkaner ---------------------------------------------------------
1000 mange tak
TrineMine86 skriver: Jubii så blev det min tur til at ramme terminsdagen Der er desværre ikke det fjerneste tegn på at lillemanden vil ud i den nærmeste fremtid, så det kunne være skønt med spandevis af ve-støv og gode råd til at sætte skub i tingene I må alle have en super skøøn weekend Håber at jeg har født inden weekenden er ovre..
Jubii så blev det min tur til at ramme terminsdagen Der er desværre ikke det fjerneste tegn på at lillemanden vil ud i den nærmeste fremtid, så det kunne være skønt med spandevis af ve-støv og gode råd til at sætte skub i tingene
I må alle have en super skøøn weekend Håber at jeg har født inden weekenden er ovre..
masser af ve-støv afsted til dig...!
for at du får din lille mand i armene i løbet af weekenden
K&S skriver: masser af ve-støv afsted til dig...! for at du får din lille mand i armene i løbet af weekenden
og god weekend til dig
TrineMine86 skriver: tak skal du have og god weekend til dig
Tak tak og i lige måde
Masser af ve-støv herfra *****************
TrineMine86 skriver: tak uhh de 8 uger kan godt gå stærkt
tak uhh de 8 uger kan godt gå stærkt
Håber jeg så sandelig også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128