jeg er ikke vant til at skulle fremstille min dejlige kæreste som bussemand...
Men vi virkeligt ikke enige om det her.
Jeg er kort fortalt blevet uventet gravid grundet svigtende prævention, og selvom det måske er det fornuftigste, ønsker jeg ikke at få den abort. Han er så fornuftigt, en egenskab jeg normalt elsker, men selvom jeg godt mener det burde kunne hænge sammen, så kan jeg ikke overbevise ham. Så han er hverken til at hugge eller stikke i. Han ønsker jeg får en abort.
Jeg mener normalt at begge forældre skal have lige meget at sige om den sag, da jeg ikke har spor lyst til at tvinge ham til noget, - og hvordan skulle han tilgive mig, hvis jeg brugte min 'veto'ret?? Vi har to børn sammen i forvejen, og jeg er jo også nødt til at se på dem, hvis han bliver smine børns så vred og ked af det, at han ender med at holde op med at elske mig, så driver jeg mine børns far væk med min beslutning.
Nu skal vi ind til en forundersøgelse til en kirugisk abort i da kl 9, og jeg har bedt ham tage med, - jeg håber at vi, hvis der er liv derinde, kan se et hjerteslag. Jeg ved ikke om jeg tror, det kan få ham til at ændre mening, men jeg håber.
Det her er jo lige så meget mit barn som dem jeg har i forvejen, og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre det??
Nogle kloge ord her på morgenkvisten, de damer?? Inden jeg skal afsted, det ville være fantastisk....
Anmeld