Hvor tidligt kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, hvor tidligt kunne i teste positiv? Kunne i teste positiv inden forventet mens? Og hvor længe inden?
Jeg håber virkelig på at være gravid, og det er sørme fristende at teste selvom jeg først forventer mens om en uge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Anonym trådstarter

op!!

Anmeld

22. september 2011

Mira0911

Jeg testede positiv 3+4 en uge før forventet mens... 

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg testede positiv 3+4 en uge før forventet mens... 

Mange tak for svar, lige hvad jeg håbede på at hører

Anmeld

22. september 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Mange tak for svar, lige hvad jeg håbede på at hører

Det var så lidt...  

Anmeld

22. september 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, hvor tidligt kunne i teste positiv? Kunne i teste positiv inden forventet mens? Og hvor længe inden?
Jeg håber virkelig på at være gravid, og det er sørme fristende at teste selvom jeg først forventer mens om en uge...

Testede først positiv 3 dage efter forventet mens, testede på mens dagen og den var negativ, og testede så 3 dage efter og så var den MEGET svagt positiv :-)

Anmeld

23. september 2011

Mor til L&S

Jeg testede negativt på min forventet mens dag, men positivt dagen efter Jeg blev gravid lige efter p-pille stop så vidste ikke hvornår jeg havde testdag og kendte derfor heller ikk rigtig min cyklus.

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for svar, jeg må nok væbne mig med tålmodighed lidt endnu.

Anmeld

23. september 2011

chael

Anonym skriver:

Jeg har ALDRIG kunnet teste før. De sidste 2 gange, der testede jeg op til 4 dage før, med negativ test. Selv dagen før, var den negativ.

Men på selve dagen, for forventet mens kunne jeg teste helt positiv, med meget tydligt streg

Her sidst var jeg gået over. Så der var den også helt positiv.

*Camilla 39+2

Anmeld

23. september 2011

Soleil

3+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.